Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. juni 2019 #61 Skrevet 2. juni 2019 Tror det er forskjell på "den virkelige verden" vs datingsider. På datingsider blir både menn og kvinner mer kravstore og urealistiske. Og jo eldre man blir, jo mer urealistisk blir man med tanke på partnerens alder, det gjelder også for kvinner. Når man møter noen i den fysiske verden, tror jeg de fleste er mer realistiske. Du kan absolutt finne noen på din egen alder selv om du er 40+. Men det er ikke alltid Tinder og lignende er stedet å lete.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #62 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Tror det er forskjell på "den virkelige verden" vs datingsider. Det er klart det, men det handler ikke bare om at man er kravstor, men rett og slett at det er vanskelig å sette rammer for en fremtidig partner, i form av en logaritme. Mennesker er jo mer enn sin alder, eller utdannelse, eller bosted osv. Det vet vi jo, og derfor blir man gjerne sittende og tenke at "dersom jeg setter max.alder til 35, sitter det kanskje en perfekt fyr der ute på 36 som jeg går glipp av". Så blir det til at man kaster et bredere nett på noen punkter. Ettersom menn mer enn kvinner er åpne for kortvarige eller rent seksuelle relasjoner, så er det klart at garnet blir stort. Jeg har lest at veldig mange menn setter et aldersspenn fra 18 opp til fem år over egen alder. Men å lese "alderspreferanser" ut fra slike statistikker, spesielt hvis vi skal ha med forhold å gjøre, blir jo litt søkt. Anonymkode: b9b2e...016
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #63 Skrevet 2. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skalaen er helt sann og stemmer med min erfaring. Menn peaker mellom 30-40 år. Da er man mere mann og økonomien er mye bedre. Kvinner blir nedrent av menn fra 18-25. Vi peaker forskjellig og det er det naturlige grunner til. Handler i stor grad om biologi. Anonymkode: 5c4c7...dd5 Økonomien? Det er ikke økonomien som skal gjøre meg gravid. Det er ikke økonomien jeg skal hvile øynene på. Fra 30 så er menn langt unna sin reproduktive peak. Unge menn mellom 20-25 har de flotteste kroppene, de vakreste ansiktene og den sunneste sæden! Økonomien ordner jeg sjæl. Hilsen moderne kvinne som foretrekker menn i 20-årene, nettopp fordi de har best "biologi"! Anonymkode: 932c1...7d5 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #64 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Økonomien? Det er ikke økonomien som skal gjøre meg gravid. Det er ikke økonomien jeg skal hvile øynene på. Fra 30 så er menn langt unna sin reproduktive peak. Unge menn mellom 20-25 har de flotteste kroppene, de vakreste ansiktene og den sunneste sæden! Økonomien ordner jeg sjæl. Hilsen moderne kvinne som foretrekker menn i 20-årene, nettopp fordi de har best "biologi"! Anonymkode: 932c1...7d5 Hva du mener er irrelevant. Fakta og forskning på emnet må man forholde seg til. De fleste damer er ikke intressert i en guttunge som sitter med kompisene og gamer og spiller Fifa. Gutter er mere umodne enn jenter, så en gutt på 20 er som regel mere umoden enn ei jente på samme alder. Anonymkode: 5c4c7...dd5 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #65 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva du mener er irrelevant. Fakta og forskning på emnet må man forholde seg til. De fleste damer er ikke intressert i en guttunge som sitter med kompisene og gamer og spiller Fifa. Gutter er mere umodne enn jenter, så en gutt på 20 er som regel mere umoden enn ei jente på samme alder. Anonymkode: 5c4c7...dd5 Du må også forholde deg til fakta og forskning, som forteller oss svart på hvitt at menns biologisk beste alder er mellom 20-25 mht attraktivitet og reproduktiv verdi. Jeg bryr meg lite om hva mannen bruker fritida si på, så lenge han ser bra ut og kan gjøre meg gravid. Menn over 30 ser ikke lenger bra ut og mange av de begynner å slite med sædkvaliteten i den alderen. Etter fylte 40 er det game over, ikke verdt å ta sjansen med så gamle menn. Det du kaller mental umodenhet er ikke det samme som fysisk attraktivitet og reproduktiv verdi. En mann på 25 vil alltid ha større reproduktiv verdi og se bedre ut enn en mann på 35. Dette er en naturlov. Anonymkode: 932c1...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #66 Skrevet 2. juni 2019 Gutter er bare så umodne som de har fått lov til å bli av foreldrene sine. Det finnes mange gutter på 20 som er minst like modne som typiske jenter på 20. Pluss at de ser fantastiske ut til sammenligning med eldre menn. Anonymkode: 932c1...7d5
Trøndere1 Skrevet 2. juni 2019 #67 Skrevet 2. juni 2019 Man bør tenke på den dagen man blir alderspensjonist. Da er det greit om aldersforskjell ikke er for stor. Så slipper man å være pensjonist selv mens man venter på at kona skal gå av i 10-15 år. 😀
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #68 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må også forholde deg til fakta og forskning, som forteller oss svart på hvitt at menns biologisk beste alder er mellom 20-25 mht attraktivitet og reproduktiv verdi. Jeg bryr meg lite om hva mannen bruker fritida si på, så lenge han ser bra ut og kan gjøre meg gravid. Menn over 30 ser ikke lenger bra ut og mange av de begynner å slite med sædkvaliteten i den alderen. Etter fylte 40 er det game over, ikke verdt å ta sjansen med så gamle menn. Det du kaller mental umodenhet er ikke det samme som fysisk attraktivitet og reproduktiv verdi. En mann på 25 vil alltid ha større reproduktiv verdi og se bedre ut enn en mann på 35. Dette er en naturlov. Anonymkode: 932c1...7d5 Du får fortsette å tro det. Helt greit for meg.:) Men jeg vet at de fleste kvinner liker menn som har noe å komme med når det gjelder utdanning, økonomi, kunnskap, omsorg osv. En gutt på 22 år har rett og slett ikke samme verktøyene som mann på 30-35 år. Er selv passert 30 og har aldri hatt mere draget enn nå. Når gutter er 20 er man allitd bak i køen, og man når ikke opp mot attraktive menn med livet og økonomien på stell. Ser for meg at ei dame på 30+ hadde likt å gå rundt å rygge å vaske på hybelen til en gutt på 20 år som bruker dagene på å game å feste med kompiser. Anonymkode: 5c4c7...dd5 2
herzeleid Skrevet 2. juni 2019 #69 Skrevet 2. juni 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må også forholde deg til fakta og forskning, som forteller oss svart på hvitt at menns biologisk beste alder er mellom 20-25 mht attraktivitet og reproduktiv verdi. Jeg bryr meg lite om hva mannen bruker fritida si på, så lenge han ser bra ut og kan gjøre meg gravid. Menn over 30 ser ikke lenger bra ut og mange av de begynner å slite med sædkvaliteten i den alderen. Etter fylte 40 er det game over, ikke verdt å ta sjansen med så gamle menn. Det du kaller mental umodenhet er ikke det samme som fysisk attraktivitet og reproduktiv verdi. En mann på 25 vil alltid ha større reproduktiv verdi og se bedre ut enn en mann på 35. Dette er en naturlov. Anonymkode: 932c1...7d5 Du bryr deg lite om hva mannen som skal gjøre deg gravid bruker fritiden sin på? Høres ut som et veldig usunt utgangspunkt for et foreldreskap. 2
Ronaldo85 Skrevet 2. juni 2019 #70 Skrevet 2. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Økonomien? Det er ikke økonomien som skal gjøre meg gravid. Det er ikke økonomien jeg skal hvile øynene på. Fra 30 så er menn langt unna sin reproduktive peak. Unge menn mellom 20-25 har de flotteste kroppene, de vakreste ansiktene og den sunneste sæden! Økonomien ordner jeg sjæl. Hilsen moderne kvinne som foretrekker menn i 20-årene, nettopp fordi de har best "biologi"! Anonymkode: 932c1...7d5 For noe vås. Menn er generelt kjekkere i 30-åra, da "menn" på 20-25 ser ut som gutter. Finner heller ikke så mange menn som vil ha unger på den alderen. Menn kan få barn HELE livet, så hva så om sædproduksjonen går litt ned fra 30 eller 40-års alder? Vet om fedre i 50 og 60 års alder som har friske sunne småbarn! Selv om damer er på sitt mest fruktbare rundt 20 betyr ikke at de må få barn akkurat da. Det går ganske sakte nedover. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #71 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, æøå* skrev: For noe vås. Menn er generelt kjekkere i 30-åra, da "menn" på 20-25 ser ut som gutter. Finner heller ikke så mange menn som vil ha unger på den alderen. Menn kan få barn HELE livet, så hva så om sædproduksjonen går litt ned fra 30 eller 40-års alder? Vet om fedre i 50 og 60 års alder som har friske sunne småbarn! Selv om damer er på sitt mest fruktbare rundt 20 betyr ikke at de må få barn akkurat da. Det går ganske sakte nedover. Det er da ikke opp til deg eller andre å bestemme at hennes preferanser er feil. Vil tippe at hun klarer å finne en egnet mann selv uten folk skal komme og fortelle at sånn er det ikke. For øvrig tror jeg at det blir mer og mer vanlig at kvinner er sammen med yngre menn siden vi har forandret oss ganske mye etter at femismen kom, men de fleste kvinner velger nok noen som er eldre enn seg selv eller rundt samme alder. Anonymkode: a3405...cd9
Hr. Aktiv Skrevet 2. juni 2019 #72 Skrevet 2. juni 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker kjæreste og ønsker ikke en på 55 og heller ikke en på 25. Anonymkode: 8071b...f09 Tja jeg liker ihvertfall damer i 40 årene.
Pretty Amazing Skrevet 2. juni 2019 #73 Skrevet 2. juni 2019 Er 46. og problemet mitt er at det er flest yngre som kontakter meg. 25 pluss. Når jeg er dater er det over 32, men jeg ønsker ikke noe forhold med så unge. Og mange vil ha barn. Jeg ser ut som ca 30 og jeg vil ikke date menn eldre enn meg... så er i limboland Vi velger selv Og jeg liker dem yngre enn 40...sorry
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #74 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, æøå* skrev: For noe vås. Menn er generelt kjekkere i 30-åra, da "menn" på 20-25 ser ut som gutter. Finner heller ikke så mange menn som vil ha unger på den alderen. Menn kan få barn HELE livet, så hva så om sædproduksjonen går litt ned fra 30 eller 40-års alder? Vet om fedre i 50 og 60 års alder som har friske sunne småbarn! Selv om damer er på sitt mest fruktbare rundt 20 betyr ikke at de må få barn akkurat da. Det går ganske sakte nedover. Kvinne 30, og synes menn er kjekkest i alderen 25-35 Jeg er på Tinder og får sjokk når jeg ser enkelte menn der inne. Det er ikke alle som klarer å ta så godt vare på utseendet sitt og flere ser eldre ut enn hva alderen tilsier. Jeg tror nok at attraktive mennesker vil være attraktive for sin aldersgruppe uansett, så lenge de tar vare på utseendet sitt. Anonymkode: f3af1...adc 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 2. juni 2019 #75 Skrevet 2. juni 2019 Ung dame... STOR Rissiko for å få barn -holder sikkert med en av meg... -Eller evt. barn som ikke er voksne. Jeg tenker og det er større tjangs for att hun ikke er skikkelig færdig med Ex¨er¨. Større tjangs for utroskap. ... Nei. -Seff ingen regel uten unntak, men... a.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #76 Skrevet 2. juni 2019 Sånn er det når du misbrukte mulighetene dine. Anonymkode: e5b61...9d6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #77 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når du misbrukte mulighetene dine. Anonymkode: e5b61...9d6 Hva mener du? Var det til meg? Ts Anonymkode: 8071b...f09
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #78 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Var det til meg? Ts Anonymkode: 8071b...f09 Ja, til deg. Du har kunne velge og vrake fra du var ung. Anonymkode: e5b61...9d6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #79 Skrevet 2. juni 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, til deg. Du har kunne velge og vrake fra du var ung. Anonymkode: e5b61...9d6 Har to barn og hatt forhold, men nå singel. Anonymkode: 8071b...f09
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #80 Skrevet 3. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer alltid på, når menn er i forhold med yngre jenter; Føler de seg ikke veldig gamle, når dama er 15-20 år yngre? Og når dere er sammen med hennes venner som er like gamle som henne, føler de seg ikke veldig gamle da? Jeg kjenner et par der dama er 10 år yngre enn typen, hun slenger ofte bemerkninger til han om hvor gammel han er i forhold til henne. "Husk, jeg vil alltid være 10 år yngre enn deg" osv. En ting til; Hvis hun er 20 år yngre, er dere ikke redd for at hun vil finne seg en på sin egen alder, når hun synes at du har blitt for gammel? Jeg kjenner til ei som dumpa fyren etter noen år og fant seg en på sin egen alder. Hun var fortsatt ung, han var da blitt såpass gammel at å finne ei ung dame igjen virket håpløst. Anonymkode: 35e1e...09e Min venninnes mann er 30 år eldre. De har vært gift i 21 år og har en datter sammen. Mannen oppfører seg ungdommelig og holder seg bra for alderen. Ekteskapet er solid og de kommer aldri til å skille seg både fordi de er konservative og fordi de elsker hverandre. Anonymkode: ca179...bb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå