Gå til innhold

Vil de fleste menn ha yngre damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg som er i 40 årene har ikke sjans på de i min alder? 

Anonymkode: 8071b...f09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din målgruppe er 55+

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjekt å høre. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, FrodeF skrev:

Din målgruppe er 55+

?

Anonymkode: 061ec...8c7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekt å høre. 

Sorry, men sannheten kan ofte være brutal. Men du stilte spørsmålet på en  åpen diskusjonsgruppe.

Anonymkode: b6506...6a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

20190602_002954.jpg

Anonymkode: 2d5a5...922

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry, men sannheten kan ofte være brutal. Men du stilte spørsmålet på en  åpen diskusjonsgruppe.

Det som er brutalt er at eldre tror de har sjansen på yngre damer. LOL. De kan jo velge fra de på sin egen alder.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen en jente i tjueårene :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har absolutt sjans på yngre menn...hilsen ei på 42 år som akkurat har vært ute på byen🤭

Anonymkode: 86d28...401

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker kjæreste og ønsker ikke en på 55 og heller ikke en på 25. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På Sukker ser du aldersintervallet menn søker i. Er dessverre bare å innse at 99% av mennene gjerne går 15-25 år ned i alder og maks et par år opp i søkeintervallet. Mange søker kun i alderen yngre enn seg selv. De har null betenkeligheter med å kontakte jenter/kvinner som er langt yngre enn dem og det er liksom frekt å avvise noen pga alder. Selv synes jeg det er ganske så primitivt å se hvor mange menn som sikler på yngre jenter/damer. For meg er det turn off i seg selv (og det første jeg registrerer når jeg er inne på en profil). Disse mannfolka vil ikke engang vurdere en kvinne som er 5 år eldre enn seg selv, men de forventer at vi ikke skal heve et øyenbryn over at mannen er 10-20 år eldre enn oss selv? Jeg lar meg på ingen måte begeistre av den slags primitime menn - tvert om.

Anonymkode: 51263...c24

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

På Sukker ser du aldersintervallet menn søker i. Er dessverre bare å innse at 99% av mennene gjerne går 15-25 år ned i alder og maks et par år opp i søkeintervallet. Mange søker kun i alderen yngre enn seg selv. De har null betenkeligheter med å kontakte jenter/kvinner som er langt yngre enn dem og det er liksom frekt å avvise noen pga alder. Selv synes jeg det er ganske så primitivt å se hvor mange menn som sikler på yngre jenter/damer. For meg er det turn off i seg selv (og det første jeg registrerer når jeg er inne på en profil). Disse mannfolka vil ikke engang vurdere en kvinne som er 5 år eldre enn seg selv, men de forventer at vi ikke skal heve et øyenbryn over at mannen er 10-20 år eldre enn oss selv? Jeg lar meg på ingen måte begeistre av den slags primitime menn - tvert om.

Enig, det er noe primitivt med det. Vil tro de fleste har barn i den alderen også, ellers kan jeg se liten grunn til å søke så langt ned.

Selv er jeg en kvinne i tjueårene og forstår ikke hvorfor de ikke finner kvinner i 30-40 årene like attraktive, de er jo knallflotte!

Så tenker at det må ha være noe annet bak det også, de føler gjerne at folk i den alderen er mer brautende og kravstore? Ikke vet jeg altså. Men det er ganske spesielt likevel.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil også legge til at selv om personen er råkjekk og lik meg i alder synes jeg det er primitivt å oppdage hvor langt ned han gå aldersmessig i valg av jenter/damer. Man blir jo ikke akkurat yngre selv heller og det å skulle innlate seg med en som er så primitiv i tankegangen er helt uaktuelt for min del. Synes bare det er ganske frastøtende rett og slett. Og dessverre gjelder det så og si for alle manfolka som er å oppdrive der inne.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er mann 50+ å laga meg en fejk-profil på ei svensk side (Happypancake) bare for moro. Og der var det akkurat det samme bare omvendt.  Så og si alle damer søkte max sin egen alder, og så nedover.  Så når 60+ damer søker helt ned til 35 - 40 år, kan man nå begynne å lure. 

Dette gjelder nok begge kjønn når alderen blir høy nok.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg en kvinne i tjueårene og forstår ikke hvorfor de ikke finner kvinner i 30-40 årene like attraktive, de er jo knallflotte!

Kanskje de ønsker barn? D toget har gått når damene nærmer seg 40....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som møtes i det virkelige liv har gjerne aldersforskjell på kanskje 5 år, begge veier. Datingsider der man forsøker drømmedama blir matchet etter forinnstilte begrensninger og da blir det nettopp det, drømmer. Hvilken jente er seriøs interessert i en type som er 20 år eldre? Med mindre hun har daddy issues.

Det er nå slik at menn ser bedre enn de klarer tenke og derfor ønsker de damer som er yngre enn dem selv.

Anonymkode: 6411d...5d6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer noe med menn når de kommer i panikkalder rundt 45 år. Frem til det liker de kvinner på egen alder, og til og med litt eldre er ikke et problem, men så begynner mange å se på langt yngre kvinner. Gjerne 20 år yngre. 

Ikke alle menn, noen beholder vettet, men dette er et fenomen jeg har sett blant mange menn jeg kjenner. 

Anonymkode: 3f78e...b8b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje de ønsker barn? D toget har gått når damene nærmer seg 40....

Dette har jeg tatt i betraktning og kan forstå at menn i rett alder for å bli paniske ift det å få barn setter aldersintervallet deretter. Men det viser seg også å gjelde for de som allerede har barn og også de som er langt eldre både med og uten barn. Lite fascinerende, synes jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En mann på 42 som endelig er klar for barn MÅ jo nesten søke etter en som er minst 10 år yngre.

De som er 55 og nyskilt ønsker låne en liten bit ungdommelighet. Helst hadde de fått seg en på 22, men det har de fleste ikke penger nok til, så de nøyer seg med 35. Det man må lure på er hvorfor de virkelig tro at en som er 20 år yngre har interesse? Er en kvinne 35 har hun endelig lært at hun ser ok som hun er, seksuelt er hun på toppen, da er det nedtur å måtte ta til takke med en som begynner å ha potensproblemer og helsemessig små skavanker. De kan trene til Birken så mye de vil, huden er slappere og blir ikke fast igjen, det som er igjen av håret er grått og tynnere.

Anonymkode: 6411d...5d6

• Liker 7
Skrevet

Det er faktisk en av tingene som plager meg mest ved å skulle åpne forholdet,både for sex og følelser.

Jeg vet han gjerne hadde søkt etter damer som er 15-20 år yngre. Ikke bare vært villig om det tilfeldigvis dukket opp. Men han ville søkt spesifikt etter yngre.

Akkurat det er litt avtennende for meg....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...