Windy Skrevet 28. april 2005 #1 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet om privatpersoner kan sende kolli med tog lenger? Vi gjorde det for 4 år siden, men jeg finner ikke info noe sted nå :klø: Takker og bukker til de som har noen lure svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #2 Del Skrevet 28. april 2005 Aner ikke, men hvilken strekning skal du sende da? Vet at ekspressbussene (NorWay Bussekspress) tar med seg kolli. Sendte selv noe her fra Oslo og vestover for et par år siden... Kanskje et alternativ? Ellers er det vel bare å ringe NSB og høre, de har vel en kundeservicetelefon antar jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #3 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan sende med nsb ja. De samarbeider med posten slik at du kan få ting hentet og levert på døra, iallefall kunne du det for et par år siden. Men jeg husker jeg ble litt slått i bakken av hvor himla dyrt det var. Mener jeg fant ut at NorCargo ble billigere om du bor i nærheten av noen av deres kontorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 1. mai 2005 #4 Del Skrevet 1. mai 2005 Bare for all del, ikke sett ting på toget og avtale at det skal hentes av noen andre på endestasjon uten at konduktøren har fått beskjed... Det er mange som gjør det, og slikt fører til mye panikk i disse terrordager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mai 2005 Takk for svarene Det var snakk om deler av flyttelass, så vi kunne ikke sendt det med vanlig tog. Men vi har kommet frem til en annen løsning uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå