Gå til innhold

Overse brukere

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det enkelte brukere her du overser?

Hm.. Nei. Jeg tror og håper ikke det Sommerfugl? Å 'overse' ting er dumt. Å 'overse' noe 'bevisst' - er dummere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med kafka her. Overser ingen, håper jeg, men noen innlegg/tråder/brukere ignorerer jeg, Orker ikke la meg provosere av innlegg som er ment å provosere.

Gjest Anonymous
Skrevet
Enig med kafka her. Overser ingen, håper jeg, men noen innlegg/tråder/brukere ignorerer jeg, Orker ikke la meg provosere av innlegg som er ment å provosere.

Og hvem er så du? :)

Pussige hendelser dette her.. Jeg kommer nettopp fra en annen tråd som bruker ordet 'ignorere'. Det gjør du her også - til tross for at trådstarter, samt alle andre som har svart på denne tråden - benytter seg av order 'overse' (jeg sjekket :wink: )

Registrer deg da vel :) Dersom du ikke er reg. altså?

Gjest gjest1
Skrevet
Overser ingen før de viser seg å være trådstalkere.

Trådstalker hmmmm er det en slik som leste alle innlegg en viss egyptisk bommulsdame skrev ;)

Gjest Aurélie
Skrevet

Nei, men det er et par tre stk jeg synes bedriver mye svada her inne :ler: Innleggende til disse brukerene vet jeg at jeg neppe vil ha særlig utbytte av å lese, ergo hopper jeg galant over. Og de er alle mannlige brukere..

Skrevet

Jeg overser ingen, eller ignorerer noen.

Skrevet

til en viss grad, det kommer litt an på eget humør.

er jeg ikke i et humør der jeg gidder å la meg provosere, så ignorerer jeg (og ja, jeg synes ignorere er riktiger en overse, for jeg ser jo hva de skriver, men velger å ikke bry meg om det og svarer som om det ikke skulle vært der) visse brukere.

det er ingen jeg sitter og husker nickene på, men når det dukker opp ting, så er det sånn "ah, jaja, det der gjør vedkommende alltid for å dra igang tull" eller noe slikt, og da ignorerer jeg.

eller jeg lar meg provosere, dersom jeg er i humør til det. av og til er det gøy å bli provosert nemlig.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Sjeldent jeg overser noen med vilje. Jeg lar meg tvertimot heller provsere av de jeg faktisk burde hatt vett til å overse....

Må bare si meg enig med dette :ler:

Skrevet

Jeg overser ikke brukere, men innlegg/tråder som har et utrolig uinteressant og tullete innhold!

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg overser ingen faste brukere. Men enkelte gjesteinnlegg prøver jeg å overse, for ikke å la meg provosere - igjen...

Gjest SumoBryter
Skrevet

Finn engelsk-norsk ordbok og slå opp ordet stalker. Resten gir seg selv.

Hva er vitsen med spydigheter? Selvfølgelig vet jeg hva en stalker er, jeg bor jo i England for f_____ . Men jeg forstår ikke hva du mener med trådstalker for det!

Er det en person som leser en spesifikk tråd mange ganger, eller en som stalker akkurat det du skriver.

Hvorfor ikke svare på spørsmålet i stedet for å være frekk?

Skrevet

Overser vel ikke brukere, men heller de ulike forumene.

Synes det er litt morsomt med de provoserende brukerne også jeg, bare det ikke blir på detalj nivå og personlig. provoserende er jo et bra utganspunkt i en diskusjon, men det er brukere her som dessverre ikke har evnen til å diskutere og da blir det for dumt i mine øyne og poste innlegg på innlegg.

Skrevet

Overser innlegg, men har ikke noen prinsipiell holdning om å overse enklet brukere. Det måtte isåfall være noen som igjenogigjenogigjen kverulerer.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg overser ingen brukere bevisst, men enkelte tråder holder jeg meg langt unna, for min egen helses skyld. Enkelte er bare ute etter å kverulere, og da er det ingen vits i å forsøke seg med logisk argumentasjon.

Ei heller nytter det, har jeg funnet ut, å argumentere mot tro/overbevisning ved hjelp av logiske argumenter, så der har jeg også gitt opp (og nå snakker jeg IKKE om religion/livssyn eller filosofi).

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, erfaringsmessig er det noen debattanter her inne som kan irritere magesår på meg, på grunn av manglende resonnement og fornuft, så jeg holder meg unna hvis jeg ser de er i gang.

Skrevet

Nei, hvis jeg deltar i en diskusjon så overser jeg ingen deltakere - men jeg må si at det er enkelte her som kan irritere selv den mest tålmodige sjel. Det finnes et eksempel i denne tråden også - de som slenger ut "finn en ordbok og slå opp ordet der..." helt unødvendig og kun skrevet for å få en annen person til å fremstå som "dust" .... sånne mennesker irriterer meg grenseløst.

Skrevet

Overser ingen brukere, men det er mange som kan irritere. Deriblant mange gjester. Jeg hopper galant over innlegg med ekstremt negativt og provoserende innhold. For det er flere her inne som kun er ute etter å provosere andre. Og det synes jeg er ufattelig tåpelig. En diskusjon er vel og bra det, men å lage kvalm? Unødvendig.

Skrevet

Pleier å hoppe over tråder startet av brukere jeg vet har høy svada- eller kosemosefaktor.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er brukere her inne jeg ikke tar seriøst - og jeg bryr meg heller ikke med å lese innleggene som skrives av disse. Så ja, jeg er vel en av de som overser brukere her inne.

K

Gjest Anonymous
Skrevet

*overser SumoBryter i denne tråden*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...