Gå til innhold

Overse brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det enkelte brukere her du overser?

Gjest gjesta
Skrevet

Ja.. Eller jeg svarer like teit tilbake ofte også.. ;)

Skrevet

Nå blir jeg plutselig kjempeparanoid :o

:ler:

Men, ja.

Gjest gjest1
Skrevet

Sjeldent jeg overser noen med vilje. Jeg lar meg tvertimot heller provsere av de jeg faktisk burde hatt vett til å overse....

Skrevet

Ja. Jeg synes egentlig ikke det er pent gjort å overse noen, men enkelte ser ut til å være her kun for å provosere og slenge dritt. Og da gidder jeg ikke å bry meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, de som har faste nick.

Jeg liker best å diskutere med andre gjester, for de "faste" her slenger sure kommentarer til meg selv om det ikke var jeg som sa de idiotiske usaklige tingene. Forresten så skulle jeg kanskje få mitt eget navn så jeg ikke blir forbyttet?

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det enkelte brukere her du overser?

Hvorfor lurer du på det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke noen brukere spesielt, heller bare tåpelige innlegg.

Skrevet

Ja - det er enkelte brukere jeg "overser" tråder fra - da jeg av erfaring vet at de trådene som vedkommende starter stort sett alltid er negative/idiotisk provoserende/uinteressante osv.

Men stort sett er det heller forum/type tråder jeg holder meg unna (bryllup f.eks. er ikke min store interesse)

Gjest SumoBryter
Skrevet
Sjeldent jeg overser noen med vilje. Jeg lar meg tvertimot heller provsere av de jeg faktisk burde hatt vett til å overse....

I like måte

Skrevet

Ingen jeg overser (foreløpig).

Skrevet

Egentlig ikke :) Men jeg skriver maaange innlegg som jeg sletter før jeg poster dem... (så egentlig skulle jeg vært litt lengre oppe på postestatistikkene ;) )

Noen ganger er jo et svar bare å helle vann på en ild som egentlig burde dø, men det er av og til vanskelig å dy seg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Overser ingen før de viser seg å være trådstalkere.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Overser ingen før de viser seg å være trådstalkere.

Hva er en trådstalker og hva er galt med å være det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er en trådstalker og hva er galt med å være det?

Finn engelsk-norsk ordbok og slå opp ordet stalker. Resten gir seg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, mange. Spes. de som sitter på "fasiten" og har "doktorfrad" i det meste som blir spurt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...