Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veileder har godkjent, oppgaven er sendt inn,men jeg synes den er skikkelig dårlig. Alt jeg vil er å stå. Hva gjør at man stryker?

Anonymkode: 4b474...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veileder har gjerne litt mer avstand til oppgaven enn du har, og vil således være mer objektiv. Om hin mener den er god nok, så er den etter all sannsynlighet det.

Det skal veldig mye til for å stryke på en masteroppgave, i 2018 fikk 98,13 % av de som leverte en oppgave i Norge bestått.

Masse lykke til uansett, jeg krysser fingrene for deg :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord!

Anonymkode: 4b474...50a

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk beskjed om at så lenge veileder ikke forteller deg at du ikke skal levere, så stryker du ikke. Veileder er der for å hjelpe deg, og om hun eller han hadde ment at oppgaven din var altfor dårlig ville de rådet deg til å utsette oppgaven i stedet. 

Anonymkode: f907c...e90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Plagiat, formelle feil. Ikke besvart problemstillingen. Sikkert mer også, dette var det jeg kom på i farta. 

Anonymkode: f5d90...af2

AnonymBruker
Skrevet

Metodefeil er vel den vanligste årsaken, samt formelle feil som feil referanseføring, plagiat, for kort/lang. Forøvrig stemmer nok ikke veileders mening alltid selv om mange liker å tro det. Da jeg leverte master mente veileder det var en strykoppgave, jeg fikk B. En på kullet fikk klarsignal fra veileder men strøk. 

Anonymkode: aed75...919

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...