Gå til innhold

Hvorfor er middelsfine damer vanskeligst å sjekke opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utseendemessig er jeg en 7-8 er på skalaen vil jeg si. Og min erfaring er at middelsfine damer er vanskeligst å få på kroken. Jeg har nesten aldri blitt avvist av veldig fine damer og jeg har flere ganger opplevd at "dødsfine" damer har vist interesse for meg. Er det slik at alle prøver seg på midt på tre damer og ingen tørr å sjekke opp de fineste damene? Det er min teori ihvertfall. 

Anonymkode: 9e595...bf1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Utseendemessig er jeg en 7-8 er på skalaen vil jeg si. Og min erfaring er at middelsfine damer er vanskeligst å få på kroken. Jeg har nesten aldri blitt avvist av veldig fine damer og jeg har flere ganger opplevd at "dødsfine" damer har vist interesse for meg. Er det slik at alle prøver seg på midt på tre damer og ingen tørr å sjekke opp de fineste damene? Det er min teori ihvertfall. 

Kanskje de er over middels intelligente, og dermed ikke ønsker å bli sammen med en som rangerer folk på en utseendeskala?

Anonymkode: c9672...448

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Så teit... 

Håper du blir sammen med ei grå mus eller noe. 

Anonymkode: 7aaff...378

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ingen tør å sjekke opp de fineste damene må jeg være dritfin. 

Tror helt ærlig ikke menn vil la sjansen gå fra seg om de får muligheten til å sjekke opp en tier altså.

Anonymkode: f1d31...384

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en "middels fin" dame, og jeg hadde tenkt at det var på kødd om en 10er sjekket meg opp. Sånt skjer ikke, liksom. 

Anonymkode: e3bc1...2d5

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en "middels fin" dame, og jeg hadde tenkt at det var på kødd om en 10er sjekket meg opp. Sånt skjer ikke, liksom. 

Ei vennine av meg som jeg hadde veldig god kontakt med en stund var ei slik 7 stjerne. Dette visste hun og da når enkelte menn som var litt kjekke kom på sjekkerunde ble det som oftest at hun dumpet dem der å da. Hun var ikke pen nok mente hun og hun var hellig overbevist på at de prøvde å lure henne. 

Det ligger nok mye i det.

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva jeg er på en sånn «skala» en gang jeg :blink: Men vil si at om en innmari kjekk fyr hadde sjekket meg opp OG det som kom ut av kjeften viste zip intelligens- så hadde han falt til frysepunktet med en gang :sleep: 

AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2019 den 0.13, Peanut skrev:

Jeg vet ikke hva jeg er på en sånn «skala» en gang jeg :blink: Men vil si at om en innmari kjekk fyr hadde sjekket meg opp OG det som kom ut av kjeften viste zip intelligens- så hadde han falt til frysepunktet med en gang :sleep: 

Du høres ut som en 8'er. Kvinner i denne kategorien vet at de ikke får alt gratis og krever derfor noe tilbake. 

Anonymkode: 25daa...63e

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fine damer har ofte selvbilde-issues. Derfor gjør de alt i sin makt for å se bra ut. Derfor tar de all oppmerksomhet de kan få. 

Anonymkode: 9b216...01e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min teori er at 9/10-jenter bygger selvbilde på utseende, og er mer åpne for oppmerksomhet og komplimenter fra ukjente. Jentene på midten har selvtillit hovedsakelig andre steder enn utseende, derfor må man «imponere» dem på andre måter, og det er litt vanskeligere enn å være kjekkas 

Anonymkode: 72da3...702

AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2019 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Mulig du i dine øyne er en 7-8 på denne skalaen din, og at disse damene kun i dine øyne er middelsfine, og de du synes er dødsfine er i andres øyne middelsfine. Alle har ulike preferanser om hva er fint og ikke. 

Anonymkode: 5efdd...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...