AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 ‘Åh, ja, jeg liker å slikke fitte’ dette var hans ord i begynnelsen.. og det har kun skjedd en gang at han strøk tunga en gang over klitoris.. så klatret han opp og penetrerte meg.. Jeg har sagt at jeg ønsker å bli stimulert litt før penetrering, men han sier jeg er så våt at det trenger vi ikke. Er visst ikke så godt hvis det blir for vått.. Jeg får vaginal orgasme, men savner å bli tatt på, begjæret, kjenne tunge og fingre leke med meg og bringe meg til deilige høyder.. Det er utrolig kjedelig å klare seg selv, men jeg savner det sånn, så da har jeg ikke annet valg. Jeg suger og/eller runker ham omtrent hver gang vi har sex, jeg vet hvor deilig det er å være ordentlig kåt først. Men nå kjenner jeg at jeg rett og slett vurderer sugenekt hvis han ikke byr på seg selv.. i hvertfall når jeg sier tydelig fra. Jeg er ikke veldig fan av analsex, mest fordi det gjør vondt å gå på do de neste 3-4 dagene, men jeg vet han liker det, så jeg har prøvd 10-11 ggr det siste året. Fordi det tenner ham veldig. Føler jeg gir og gir, men får lite tilbake. Jeg har sagt hva jeg vil ha, jeg har sendt bilder og videoer av hva jeg ønsker vi kan gjøre sammen. Noen tips eller råd? Få meg ei lesbisk elskerinne 😂🥰 er nesten et alternativ Anonymkode: 50b4a...d61
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Dater en fyr som verken slikker eller puler på toppen. Har skjedd én gang. Ellers er det jeg som rir og klår. Hvor lenge gidder man sånt. Anonymkode: 1c2ec...547 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Møte også en sånn fyr. Jeg sugde men han gjorde ingen ting igjen. Verken i senga eller på andre områder. Orket ikke mer tilslutt. Anonymkode: 7c654...7ae
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Ikke noe vits i å gå rundt grøten. Dette forteller du ham klart å tydelig, og dersom sex også etter det går kun på hans premisser sier du det enda en gang, og legger til glem analsex og suging til dette med å være raus går begge veier. Og ja, jeg har hatt den samtalen to og tre ganger selv, i tillegg til at jeg rett og slett la meg ned, pekte på underlivet mitt og sa befalende "Tunge!" Han har skjønt det nå. Blir du for våt er det dessuten ikke verre enn å ha noe å tørke bort litt med. Anonymkode: 54013...c5f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Hvorfor få deg ei lesbisk elskerinne når han er en egoistisk dritt du burde slå opp med? Jeg skjønner at du savner alle de tingene du nevnte, men jeg tror ikke det vil være 100% tilfredsstillende å få det fra noen andre når du fortsatt må hjem til han der. Anonymkode: 8ed09...176 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå