AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Hei! Har vanligvis veldig god intuisjon til vanlig. Men blir litt forvirret når det handler om meg selv, og alle de rare energiene som er nå 🙈 Har jeg resultat av dette «prosjektet» jeg holder på med innen 3 mnd? Og er jeg fornøyd med utfallet ? Det forholdet jeg ønsker, kommer vi til å være sammen før jul? På forhånd takk Anonymkode: e8d0f...88e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Nei. Du må bruke øynene selv Anonymkode: bb050...336
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 På 1.6.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev: Hei! Har vanligvis veldig god intuisjon til vanlig. Men blir litt forvirret når det handler om meg selv, og alle de rare energiene som er nå 🙈 Har jeg resultat av dette «prosjektet» jeg holder på med innen 3 mnd? Og er jeg fornøyd med utfallet ? Det forholdet jeg ønsker, kommer vi til å være sammen før jul? På forhånd takk Anonymkode: e8d0f...88e Du vil se resultat , men du vil ikke være 100 % fornøyd med resultatet. Der og da vil du bli skuffet, og kanskje til og med sinna, men på sikt vil du akseptere at selv om det ikke ble slik du håpet og forventet ble det uventede resultatet på mange måter bedre for deg. Når det kommer til forholdet får jeg ikke noen følelse rundt det ikke i det hele tatt faktisk. Det betyr ikke at forholdet vil gå skeis, bare at jeg ikke "ser" noe rundt det. Ps: jeg er ikke synsk/klarsynt, kun intuitiv. Anonymkode: 12849...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå