Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mastercard i nettbanken, og har tidligere kunne føre over rett på brukskonto, men nå får jeg kun opp siste transaksjoner. Har betalt siste faktura. Er det noen nye regler e.l. Som jeg ikke har fått med meg? 

Anonymkode: ec29c...377

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mastercard i nettbanken, og har tidligere kunne føre over rett på brukskonto, men nå får jeg kun opp siste transaksjoner. Har betalt siste faktura. Er det noen nye regler e.l. Som jeg ikke har fått med meg? 

Hvilken bank er dette?

Anonymkode: 0a1ea...560

AnonymBruker
Skrevet

Det er ulønnsomt å føre over fra kredittkort til konto, ettersom det løper renter fra dag 1.

AnonymBruker
Skrevet

På DNB finnes valget *Overfør til konto* fra DNB Mastercard.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bank er dette?

^^

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^^

Lokalbank 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hege899 skrev:

Lokalbank 

Den banken har jeg ikke kjennskap til. Har den banken en chat-tjeneste eller kundeservice på telefon slik at du kan skrive/ringe  til de og spørre om det du lurte på?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å bruke kredittkort medfører stadig strengere krav til informasjon om fornuftig bruk. 

Der skulle komme noen endringer fra 1. Juni. Du får gå og lese på banken din sine sider. 

Uansett, å overføre fra kreditt til debet kort, er totalt tankeløst. Det koster deg en formue i gebyrer m.m. Bruk kredittkortet dersom du er tom for debetpenger. Ikke overfør. 

Anonymkode: b2782...4d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ann på banken. Siden du ikke vil si navnet på banken er det eneste svaret du kan få å ta kontakt med banken din. En annen ting er at dette er et forferdelig dyrt lån, der rentene begynner å løpe i det sekundet du overfører fra kredittkortet. 

Anonymkode: 8df68...fd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Hege899 skrev:

Lokalbank 

Er det lokalbank fredrikstad? Jeg finner ingen annen bank som heter "Lokalbank"

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det lokalbank fredrikstad? Jeg finner ingen annen bank som heter "Lokalbank"

Det er en bank for min by på Vestlandet :)

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en bank for min by på Vestlandet :)

Åja :)  Om du sier navnet på banken, så kanskje noen på KG med samme bank kan gi deg svar på det du spurte om :) 

Skrevet
På 1.6.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Du bør gjøre denne transaksjonen via appen Payr. Da slipper du gebyr og renter fra dag en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...