AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Kjære etniske norske! Jeg er norskfødt barn av innvandrer fra et ikke-vestlig land. Jeg ønsker å takke alle sammen for at mine foreldrene ble ivaretatt når de kom til Norge. Nå har de levd i Norge mer enn 30 år og takk for de fantastiske hjelpen vi har fått fra dere. Vi har vist vår takknemlighet ved å arbeide og tilpasse vår adferd og holdning i forhold til det norske samfunnet og verdier. Slik det vanligvis forventes av nye landsmenn og deres etterkommere. Det skal ikke være vanskelig å vise vår takknemlig når foreldre ble tatt imot av varme menneske som viser medmenneskelighet og omsorg. Dette er en hjelp som har satt pris gjennom denne lange reise, der vi er idag. Jeg hadde ikke blitt født her om foreldrene mine ikke hadde muligheten til å komme til Norge. Ja, som du sikkert forstå så kom de som flyktninger til Norge. Vi har fått de samme rettighetene og mulighetene som den øvrige befolkningen i forhold til utdanning, arbeid og på andre arenaer. Det er derfor man ikke blir overrasket når Norge, gang på gang blir kåret til å være det beste landet å bo i. Tusen takk for hjelpen! Anonymkode: 94961...ab2 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Vær så god. Jeg ringer deg når jeg trenger gjenytelse. Anonymkode: 2ee05...7e1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Hyggelig å høre at dere trives! Og ikke bry deg om eventuelle surpomper ... - vi må dessverre slite med noen av dem. Anonymkode: 5c82e...8d7 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Samme her, er født i Norge med foreldre fra Pakistan. Norge er best! Jeg setter uendelig pris på rent vann, like muligheter, mange gode mennesker som holder seg til sitt eget og lar folk leve i fred, utdanning, jobb og ja kvinners rettigheter er goals her i forhold til andre lang. Norge er livet mitt. Hadde dødd for Norge hvis noen hadde yppet med oss. Anonymkode: 43fe3...85b 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har mange fine, flotte venner, enten om de er nordmenn med innvandring bakgrunn, førstegenerasjon innvandrer eller etniske nordmenn. Jeg er takknemlig for at de er her og beriker et flott miljø her. Jeg har et enkelt krav; respekt for landet. Dvs snakke norsk, ha jobb, er integrert osv. Det finnes flere dårlige innvandrer som det er med etniske nordmenn. Anonymkode: 9bec3...ee5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Og takk til deg og foreldrene dine Ts, som tar imot hjelpen på riktig måte, og viser takknemlighet. Hadde bare alle hatt samme innstillingen, og et ønske om å jobbe. Flott vi fikk inn akkurat dere i hvert fall Anonymkode: df2b1...134
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Spørreundersøkelser viser gang på gang at nordmenn flest ser på innvandring som en berikelse. Det er også mitt inntrykk når man snakker med folk om dette. Det er bare det at den lille minoriteten som er i mot innvandring skriker så innihampen høyt! De trur åpenbart at deres meninger er viktigere enn andre personers meninger. Anonymkode: dccde...098 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå