AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Eller går saldoen tapt om jeg bytter fra eks. Telenor til onecall? Anonymkode: 4fa1e...db6
Yuumi Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Dette er jeg spent på om noen vet. Trodde kontaktkort var utgått
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Det tror jeg neppe. Anonymkode: 2f478...c74
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Jeg trenger svar fra noen som vet, ikke tror Anonymkode: 4fa1e...db6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Nei det overføres ikke Anonymkode: 8a1f7...c10
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 2 timer siden, Emblja skrev: Dette er jeg spent på om noen vet. Trodde kontaktkort var utgått Jeg bruker faktisk slike kontaktkont fremdeles! Har gjort det i alle år... Anonymkode: aaab1...d9a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller går saldoen tapt om jeg bytter fra eks. Telenor til onecall? Anonymkode: 4fa1e...db6 Noen operatører overfører andre "sluker" pengene som er igjen på kontantkortet. Anonymkode: 39600...cc1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Det går tapt. Skjønner ikke at det er noe å lure på en gang. Har du brukt f.eks. Telenor er det jo dem du har kjøpt saldoen av og velger du å bytte operatør må du selvsagt kjøpe ny saldo av den nye operatøren. Du kan ikke bruke gavekort fra Lindex på HM heller, bare sånn til info...🙄 Anonymkode: 7ccd3...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Vel, vet ikke om det er sånn nå lengre, men tidligere så fikk du utbetalt beløpet til konto når du gjorde det. Anonymkode: d221b...48e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 På 1.6.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev: Eller går saldoen tapt om jeg bytter fra eks. Telenor til onecall? Anonymkode: 4fa1e...db6 Det beste er alltid å sjekke kilden: https://www.telenor.no/privat/vilkar/vilkar-mobile-tjenester.jsp Der står det at man ikke får noe tilbake: Sitat 10. Oppsigelse Kunden kan si opp avtalen med umiddelbar virkning ved å kontakte Kundeservice. Ved oppsigelse tilbakebetales ikke forskuddsfakturert månedsavgift for inneværende måned. Hvis det er en annen operatør enn Telenor det skal byttes fra gjelder andre vilkår. Anonymkode: 6fc4d...9de
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 Sorry, var litt rask. Punkt 10 i Telenor sin vilkår sier: "Innestående beløp slettes også ved endring til et abonnement med faktura, ved overdragelse av avtalen til en annen person eller om kunden sier opp kontantkort-avtalen. Innestående beløp kan utbetales om kunden kontakter Telenors kundeservice ved oppsigelse av avtalen eller ved bytte til et forhåndsfakturert abonnement. Beløp under 50 kroner utbetales ikke. Bonussaldo utbetales ikke. " Ved å kontakte kundeservice kan man få tilbakebetalt innestående beløp dersom dette er over 50 kr. Anonymkode: 6fc4d...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå