Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på dumme dumme dumme mannfolk!!! :sinna: Hvorfor i all verden kan de ikke SI IFRA når de blir irriterte over noe og SNAKKE om ting i stedet for bare å for det første samle opp alt de har irritert seg over i gud vet hvor lang tid og for det andre bare gå når de blir sinte??!! :sinna:

Mannfolk altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...Hvorfor i all verden kan de ikke SI IFRA når de blir irriterte over noe og SNAKKE om ting :sinna:

Fordi de er menn. :ler:

(Sinnasmilyen er så morsom. :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Tjihi, Julibrud, det var ganske morsomt å lese innlegget for så å lese teksten din under :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Uff, mannfolk liker ikke konfrontasjoner, men så bygger det seg opp. Litt typisk ja :tunge1:

Hvorfor ble han sint da?

Ja, jenter & gutter kan reagere ganske forskjellig...

Skrevet

Pussig. Min erfaring er motsatt.

Menn sier ting direkte, mens vi jenter biter i oss ting og går og gnager på det inntil vi sprekker...

Beviser vel bare at vi er veldig forskjellige (ref tråden om menn kan voldtas, eller om de "liker" overgrep.)

Gjest Anonymous
Skrevet
Pussig. Min erfaring er motsatt.

Menn sier ting direkte, mens vi jenter biter i oss ting og går og gnager på det inntil vi sprekker...

Beviser vel bare at vi er veldig forskjellige (ref tråden om menn kan voldtas, eller om de "liker" overgrep.)

Enig!

Skrevet

Vi her hjemme er like.. Vi buser ut med det der og da, og etter fem minutter er krangelen ferdig..

Men det er sjelden vi er sure eller krangler. Heldigvis.

hadde en x som samlet i det vide og breie, og hvis vi kranglet kom det frem ting som var ett år gamelt. Rart :roll:

De sier vi kvinner er vanskelige og forstå, men jeg synes det er motsatt. :wink:

Gjest marcus
Skrevet

Er ikke veldig overbevist om at du står brud i juli2006. Iallfall ikke med den påtenkte brudgommen. :ler:

Gjest gjesta
Skrevet
Er ikke veldig overbevist om at du står brud i juli2006. Iallfall ikke med den påtenkte brudgommen. :ler:

Så de som skal gifte seg kan ikke krangle iblant!? :hoho:

Skrevet
Tjihi' date=' Julibrud, det var ganske morsomt å lese innlegget for så å lese teksten din under :wink:[/quote']

Hihi :ler:, ikke sant? Men man kan da ikke ta vekk signaturen. Han er jo verdens beste mann selv om man krangler litt av og til :)

Skrevet

Neineinei. Bare for at man krangler litt av og til betyr det ikke at man skal avlyse bryllupet??

Jeg er glad for at vi krangler litt av og til. Det må man gjøre, må man ikke? Bare sunt det :ler:

Skrevet

Jeg er glad for at vi krangler litt av og til. Det må man gjøre, må man ikke? Bare sunt det :ler:

Nei er du gal????????? :o

Er det den minste antydning til krangel så må bryllupet avlyses....umiddelbart. :fy:

:ler:

Skrevet

Jeg er også litt sånn. Jeg blir bare stille når jeg er sint. Prøver liksom å analysere og komme på argumenter som tilsier at jeg er sint uten grunn. Men det ender sikkert med at endel ganger så bare skyver jeg ting vekk. Han gir vel noen tegn på at noe er galt innimellom? At han er uvanlig stille f.eks? Spør ham der og da om hva som er galt.

Skrevet
Uff, mannfolk liker ikke konfrontasjoner, men så bygger det seg opp. Litt typisk ja :tunge1:

Hvorfor ble han sint da?

Ja, jenter & gutter kan reagere ganske forskjellig...

Det var en bagatell egentlig. Ikke noe av stor betydning, bare små irritasjoner som bygger seg opp. Vi snakka til slutt (måtte jo det) :) så nå er alt i orden. Grunnen til at han bare gikk, var at han skulle gi meg min egen medisin - jeg bruker nemlig å gjøre akkurat det. Og man kan jo si at det virket... :ler:

Jeg skulle kanskje ikke skrevet inn her i det hele tatt, men jeg bare måtte lufte sinnet mitt litt! Det føles så mye bedre etterpå.... Bedre å klage til dere enn å ta det ut på han. Det er så fort å si noe man egentlig ikke mener...og da blir jo alt verre med en gang.

Men han er verdens beste mann - no matter what :ler:

Skrevet

Men han er verdens beste mann - no matter what :ler:

Det er nok mange skilte damer som har sagt det en gang om den de giftet seg med...

Skrevet

Oi, for en koselig innstilling du har da! Det er jo en fryd å få høre for ei som skal gifte seg!

Har du ikke noe bedre å komme med, så kan du la det være.

Denne var til ulven altså :)

Gjest gjesta
Skrevet
...på dumme dumme dumme mannfolk!!! :sinna: Hvorfor i all verden kan de ikke SI IFRA når de blir irriterte over noe og SNAKKE om ting i stedet for bare å for det første samle opp alt de har irritert seg over i gud vet hvor lang tid og for det andre bare gå når de blir sinte??!! :sinna:

Mannfolk altså!

Det høres nesten ut som meg :oops: og jeg er hunkjønn

Skrevet

Min mann går og gnager på det kjempelenge og jeg ser at det er noe galt, men han vil ikke snakke om det. Han sier at det er ikke noe. Men, så ender det opp med at sannheten kommer frem. Enten i form av et brev eller en krangel...

Gjest Ulven
Skrevet
Oi, for en koselig innstilling du har da! Det er jo en fryd å få høre for ei som skal gifte seg!

Har du ikke noe bedre å komme med, så kan du la det være.

Denne var til ulven altså :)

Du må jo tåle å høre det jeg skrev? Hvis ikke er du neppe moden for et ekteskap.

Det er jo et faktum at de fleste kvinner som blir skilt, på bryllupstidspunktet var overbevist om at brudgommen var verdens beste mann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...