OlsenHansen Skrevet 4. juni 2019 #61 Skrevet 4. juni 2019 Landet er ødelagt og kommer aldri tilbake. Måtte de ansvarlige brenne i helvete for evig tid. 6
Stonegiant Skrevet 4. juni 2019 #62 Skrevet 4. juni 2019 4 hours ago, OlsenHansen said: Landet er ødelagt og kommer aldri tilbake. Måtte de ansvarlige brenne i helvete for evig tid. Noe av det morsomste jeg vet er å lese slike kommentarer. Det er en av grunnene til at jeg henger på Resett.no. Nasjonalistene er så jævlig TRIGGERED. Klarer ikke innse at globalismens krefter er ustoppelige, og at det er positivt for oss alle sammen. Globalisme og levestandard har en direkte korrelasjon. I flere hundre år nå, har de to utviklet seg sammen. Verden har aldri vært et bedre sted å bo, enn akkurat NÅ. Og historien forteller oss at fremtiden vil bli enda bedre. Lenge leve globalismen! Den har brakt oss all vår rikdom. 1
AndreasBR Skrevet 4. juni 2019 #63 Skrevet 4. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, Stonegiant skrev: Verden har aldri vært et bedre sted å bo, enn akkurat NÅ. Ja, for det var jo så mange som ble halshugget på åpen gate i Europa for 50 år siden Globalisme er forkastelig.. Det er landsforræderi.. Endret 4. juni 2019 av AndreasBR 6
Anonym27 Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #64 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Stonegiant skrev: Noe av det morsomste jeg vet er å lese slike kommentarer. Det er en av grunnene til at jeg henger på Resett.no. Nasjonalistene er så jævlig TRIGGERED. Klarer ikke innse at globalismens krefter er ustoppelige, og at det er positivt for oss alle sammen. Globalisme og levestandard har en direkte korrelasjon. I flere hundre år nå, har de to utviklet seg sammen. Verden har aldri vært et bedre sted å bo, enn akkurat NÅ. Og historien forteller oss at fremtiden vil bli enda bedre. Lenge leve globalismen! Den har brakt oss all vår rikdom. Det er et valg nasjonene tar å slippe folk inn i landet. Det er langt fra umulig, det er bare å ikke gi oppholdstillatelse eller statsborgerskap. For øvrig er det ikke en korrelasjon mellom innvandring og levestandard. Innvandringen startet på 80-tallet, og skaut skikkelig fart på 2010-tallet. Årene det har vert lavest vekst økonomisk og særlig i BNP per innbygger. Når det kommer til handel er det ikke nødvendigvis en korrelasjon heller. Det eneste som er korrelert er teknologisk utvikling og bedre levestandard. Og det greier vi fint uten migrasjon. 2
tunaen Skrevet 4. juni 2019 #65 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, Anonym27 skrev: For øvrig er det ikke en korrelasjon mellom innvandring og levestandard. Innvandringen startet på 80-tallet, og skaut skikkelig fart på 2010-tallet. Årene det har vert lavest vekst økonomisk og særlig i BNP per innbygger. Når det kommer til handel er det ikke nødvendigvis en korrelasjon heller. Det eneste som er korrelert er teknologisk utvikling og bedre levestandard. Og det greier vi fint uten migrasjon. Tror du virkelig at migrasjon startet på 80-tallet? Og klarer du virkelig ikke å engang PRØVE å se det store bildet? 1
OlsenHansen Skrevet 5. juni 2019 #66 Skrevet 5. juni 2019 22 timer siden, Stonegiant skrev: Noe av det morsomste jeg vet er å lese slike kommentarer. Det er en av grunnene til at jeg henger på Resett.no. Nasjonalistene er så jævlig TRIGGERED. Klarer ikke innse at globalismens krefter er ustoppelige, og at det er positivt for oss alle sammen. Globalisme og levestandard har en direkte korrelasjon. I flere hundre år nå, har de to utviklet seg sammen. Verden har aldri vært et bedre sted å bo, enn akkurat NÅ. Og historien forteller oss at fremtiden vil bli enda bedre. Lenge leve globalismen! Den har brakt oss all vår rikdom. Du stortrives på andres lidelse ja. Ikke overrasket, slike som deg er det mange av. 2
Mipsmaster Skrevet 5. juni 2019 #67 Skrevet 5. juni 2019 Selvfølgelig har det ikke vært verd det. I tillegg til det, har samtlige land vi har innvandrere fra mange hundre tusen flere mennesker i dag, enn da de kom til Norge. Derfor er det ikke slik at vi løser et problem. Vi avlaster ingenting. De mange problemene de landene har er fremdeles økende. 5
Mipsmaster Skrevet 5. juni 2019 #68 Skrevet 5. juni 2019 22 hours ago, Stonegiant said: Noe av det morsomste jeg vet er å lese slike kommentarer. Det er en av grunnene til at jeg henger på Resett.no. Nasjonalistene er så jævlig TRIGGERED. Klarer ikke innse at globalismens krefter er ustoppelige, og at det er positivt for oss alle sammen. Globalisme og levestandard har en direkte korrelasjon. I flere hundre år nå, har de to utviklet seg sammen. Verden har aldri vært et bedre sted å bo, enn akkurat NÅ. Og historien forteller oss at fremtiden vil bli enda bedre. Lenge leve globalismen! Den har brakt oss all vår rikdom. Den der må du lenger ut på landet med. Det er bare de som er ressurssterke nok, som kan innvandre til et annet land. Innvandrere jobber ikke imponerende mye i Norge og landet de dro fra mister folk som kunne bygget opp landet, samtidig som de ennå har befolkningsøkning. Det er tap tap tap over hele linja og det stopper seg selv fordi det er ikke penger nok. Spørsmålet er bare hvor utrolig langt det må gå. Folk begynner å bli lei av at politikerne har snudd oss ryggen. Folk vil heller ha Trump enn Hillary som bare var mer av det gamle. Storbritannia vil ut av EU. Gule vester i Frankrike. Folk er lei. Ikke har vi et bærekraftig samfunn, ikke kan vi betale for globalismen og ikke hjelper den på landene folk kommer fra. Helt poengløs ødeleggelse av velferdsstaten. Løgnene avsløres nok for alle, men først når det har gått for langt og samfunnet allerede har så høye økonomiske forpliktelser at det er for sent å snu. Media fjerner kommentarfeltene, fordi de ser at folket ikke er med dem. Det er den ekstreme moralismen som har blitt den nye religionen. Nåde den som ikke kildesorterer, ikke har flyskam, som ikke omfavner innvandring som får stadig høyere kostnader, uten noen økonomisk løsning. Regningen kommer. God tur til oss alle. 5
Stonegiant Skrevet 6. juni 2019 #69 Skrevet 6. juni 2019 On 6/5/2019 at 8:19 PM, Mipsmaster said: (...) Regningen kommer. God tur til oss alle. Belønningen, mener du vell? Jeg gleder meg! 1
herzeleid Skrevet 6. juni 2019 #70 Skrevet 6. juni 2019 På 4.6.2019 den 15.01, Stonegiant skrev: Klarer ikke innse at globalismens krefter er ustoppelige, og at det er positivt for oss alle sammen. Dette virker noe naivt. Globalisering er åpenbart ikke positivt for alle, det er tapere og vinnere også der. For de av oss som har god utdannelse, god jobb og kan kjøpe oss ut av problemene og problemområdene som høy innvandring medfører er det nok i stor grad positivt. For svakere grupper, som mange innvandringstilhengere ellers mener å uttale seg på vegne av, er nok situasjonen noe verre. 6
Elaine Marley Skrevet 7. juni 2019 #71 Skrevet 7. juni 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Madame Butterfly Skrevet 7. juni 2019 #72 Skrevet 7. juni 2019 @Stonegiant har du ikke fått med deg at planeten holder på å gå dukken pga den ikke bærekraftige velstands økningen? 2
ElinX0Xpoliti Skrevet 7. juni 2019 #74 Skrevet 7. juni 2019 6 hours ago, Madame Butterfly said: @Stonegiant har du ikke fått med deg at planeten holder på å gå dukken pga den ikke bærekraftige velstands økningen? Forestill deg hele partier bestående av folk som Stonegiant, der diskusjoner er myntet på det Stonegiant sier her og hvor enig de er med vær andre. For dem så er det også en diffus gruppe som er høyre ekstrem, rasistisk, neo-nazier og "holder tilbake utvikling" aka luditer, som ikke ønskelig elementer. Du har også personer i disse partier som ikke tror på et ord som blir sagt men gjentar som en papegøye det som blir sagt som er der for egen vinning som jobber seg metodisk på toppen, dette er sosialistlime i praksis. Jeg vet dette er tilfelle på "venstre" siden siden jeg har sett det før i sovjet og kommunistiske land og det som skjer er alltid det samme. Stonegiant er ikke en sosiopat som Stalin, han får gode følelser å kritisere det for han er "høyre ekstreme" på nettet og blir brukt av sosiopatene som er på toppen av partiet. Samme gode følelsene der folk ble oppmuntret i Ukraina å hate Kosakkene siden de undertrykket folk med å produsere mat, og utførte folkemord mot dette folket. 1
Elaine Marley Skrevet 10. juni 2019 #75 Skrevet 10. juni 2019 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod.
Sosionomen91 Skrevet 16. juni 2019 #76 Skrevet 16. juni 2019 (endret) På 1.6.2019 den 17.03, Anonym27 skrev: Har innvandringen vært verd det? Er nytelsen de som ønsker innvandringen får av det, nok til å rettferdiggjøre disse ødeleggelsene? Innvandringen har absolutt ikke vært verdt det. Mange fagpersoner påpeker at innvandringen har kostet Norge enorme pengesummer. Statistikken viser også at innvandrerer er overrepresentert når det kommer til kriminalitet. Selv synes jeg at innvandringen overhodet ikke er noen "nytelse." Endret 16. juni 2019 av Sosionomen91
Gullfisken1004 Skrevet 17. juni 2019 #77 Skrevet 17. juni 2019 Jeg er 2. generasjons innvandrer og kan fortelle mye om at det er mye dårlig innvandring i dette landet. Skjønner ikke hvordan hjemmeværende navere får opphold samtidig som internasjonale studenter kastes ut hvis de ikke får relevant jobb til en viss sum. Jeg har hørt/sett mye papirekteskap og mye falsk asylsøking. « politisk flyktning «blir ofte misbrukt. Vi trenger arbeidsinnvandring, ikke en gjeng aper som hverken betaler skatt eller greier å integrere seg på andre områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå