Gå til innhold

Champions League-dilemma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagen jeg har gruet meg til har kommet. Jeg hater begge lag like intenst.

Etter mine beregninger er det ikke mulig at begge lag taper i kveld. Så da sitter jeg her i klemma da. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene, og grøsser av tanken på å gå jobb på mandag og møte hånende flir fra kolleger. Jeg skal selvsagt ikke se kampen og skal selvsagt holde med unna medier de neste ukene, men bare tanken på at begge lag ikke kan tape i kveld gjør meg fortvilet. Kan noen være så snille å fortelle meg at jeg har regnet feil, og begge lag faktisk kan tape?

Anonymkode: 84ddd...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er ikke noe dilemma

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ett lag vinner og ett taper.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å bry deg så voldsomt da? 

Anonymkode: bd529...ac1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagen jeg har gruet meg til har kommet. Jeg hater begge lag like intenst.

Etter mine beregninger er det ikke mulig at begge lag taper i kveld. Så da sitter jeg her i klemma da. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene, og grøsser av tanken på å gå jobb på mandag og møte hånende flir fra kolleger. Jeg skal selvsagt ikke se kampen og skal selvsagt holde med unna medier de neste ukene, men bare tanken på at begge lag ikke kan tape i kveld gjør meg fortvilet. Kan noen være så snille å fortelle meg at jeg har regnet feil, og begge lag faktisk kan tape?

Få noen ekte problemer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at ingen kan tape? Et lag taper vel hvis ille det blir uavgjort? Eller?

Anonymkode: 97e4e...c91

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at ingen kan tape? Et lag taper vel hvis ille det blir uavgjort? Eller?

Anonymkode: 97e4e...c91

Det kan bli uavgjort men da vil det bli avgjort på straffer. Så en vinner vil det bli

AnonymBruker
Skrevet

Om en fotballkamp gir deg så store utfordringer at du ikke vet hvordan komme deg igjennom de neste ukene, så ville jeg kontaktet fastlege... 

Anonymkode: 92b65...937

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en fotballkamp gir deg så store utfordringer at du ikke vet hvordan komme deg igjennom de neste ukene, så ville jeg kontaktet fastlege... 

Anonymkode: 92b65...937

Fastlegen er Liverpool-supporter, og vil håne meg så fort jeg går inn døra, så det går ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt og greit. 

Heia Tottenham

Anonymkode: 11493...f15

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å overreagere som en 16 år gammel jente 😂

Heia Liverpool!

Anonymkode: 6d620...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...