AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Dagen jeg har gruet meg til har kommet. Jeg hater begge lag like intenst. Etter mine beregninger er det ikke mulig at begge lag taper i kveld. Så da sitter jeg her i klemma da. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene, og grøsser av tanken på å gå jobb på mandag og møte hånende flir fra kolleger. Jeg skal selvsagt ikke se kampen og skal selvsagt holde med unna medier de neste ukene, men bare tanken på at begge lag ikke kan tape i kveld gjør meg fortvilet. Kan noen være så snille å fortelle meg at jeg har regnet feil, og begge lag faktisk kan tape? Anonymkode: 84ddd...26b
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 (endret) Dette er ikke noe dilemma Endret 1. juni 2019 av Aragorn ll Elessar 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Trenger du å bry deg så voldsomt da? Anonymkode: bd529...ac1
abc123detvardet Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagen jeg har gruet meg til har kommet. Jeg hater begge lag like intenst. Etter mine beregninger er det ikke mulig at begge lag taper i kveld. Så da sitter jeg her i klemma da. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene, og grøsser av tanken på å gå jobb på mandag og møte hånende flir fra kolleger. Jeg skal selvsagt ikke se kampen og skal selvsagt holde med unna medier de neste ukene, men bare tanken på at begge lag ikke kan tape i kveld gjør meg fortvilet. Kan noen være så snille å fortelle meg at jeg har regnet feil, og begge lag faktisk kan tape? Anonymkode: 84ddd...26b Få noen ekte problemer.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Hva mener du med at ingen kan tape? Et lag taper vel hvis ille det blir uavgjort? Eller? Anonymkode: 97e4e...c91
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at ingen kan tape? Et lag taper vel hvis ille det blir uavgjort? Eller? Anonymkode: 97e4e...c91 Det kan bli uavgjort men da vil det bli avgjort på straffer. Så en vinner vil det bli
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Om en fotballkamp gir deg så store utfordringer at du ikke vet hvordan komme deg igjennom de neste ukene, så ville jeg kontaktet fastlege... Anonymkode: 92b65...937
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om en fotballkamp gir deg så store utfordringer at du ikke vet hvordan komme deg igjennom de neste ukene, så ville jeg kontaktet fastlege... Anonymkode: 92b65...937 Fastlegen er Liverpool-supporter, og vil håne meg så fort jeg går inn døra, så det går ikke. Anonymkode: 84ddd...26b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #10 Skrevet 1. juni 2019 Enkelt og greit. Heia Tottenham Anonymkode: 11493...f15
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #11 Skrevet 1. juni 2019 Snakk om å overreagere som en 16 år gammel jente 😂 Heia Liverpool! Anonymkode: 6d620...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå