Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I nesten 1 år har jeg rotet med en mann, men grunnet avstand turte vi ikke satse på et forhold. Dessverre var det følelser involvert, og jeg ba om å roe ned kontakten da jeg syntes det ble vanskelig. 

Vi var svært gode venner da og har nå minimalt med kontakt. Litt fra tid til annen, men ikke noe stort. 

Nå har jeg derimot fått dette "bruddet" på avstand. Vedkommende har snart bursdag og jeg vurderer sende kort. Her ønsker jeg egentlig skrive litt om hvor takknemlig jeg var for å ha møtt han, vise at jeg setter pris på at han sto støtt ved siden min gjennom en vanskelig og tøff periode i mitt liv (jeg møtte mye motgang tiden vi var sammen, men ting har gått seg til nå for min del). 

Blir det for dumt? Tenker IKKE sende slik at det timer med bursdagen, men at han mottar det i etterkant... 

Anonymkode: dcb77...6d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Koselig :) 

Anonymkode: 1151f...d8a

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koselig :)

Anonymkode: 1151f...d8a

Det blir ikke å trå over noen grenser? 🙄 Jeg har lyst, men redd jeg trår "for langt"... 

Anonymkode: dcb77...6d4

Gjest Blondie65
Skrevet

Det blir for dumt hvis du mener at du ikke vil ha nær kontakt med han i fremtiden. Hvis du derimot ønsker å nærme deg han igjen er dette måten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det blir for dumt. Hvorfor har du behov for å rippe opp i gamle ting hvis du har fått ting på avstand? La denne stakkars mannen være i fred

Anonymkode: d1877...395

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...