AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Hei. Jeg kjenner noen som røyker jevnlig hasj og skal ta førerkort på bil. Han kjører ofte ruset på moped og iblant har folk bakpå. Hvor hendvende meg for å si fra? Er det politiet eller vegvesenet? Anonymkode: 28df4...1e2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Sannsynligvis er han en kjenning av politiet eller i systemet allerede. Om han ikke er det, har de måter å få tak i «sånne» på, da de ofte er knyttet til mer. La det ligge. Anonymkode: 279aa...cb7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Du kontakter selvfølgelig politiet. Det er forbudt og straffbart å kjøre under påvirkning av både alkohol og narkotika, og om man kjører når man er påvirket av Cannabis øker det risikoen for å havne i en ulykke. Cannabis svekker hjernen og de motoriske funksjonene. Man risikerer altså å skade andre mennesker som følge av at man er en idiot som bruker narkotika. Anonymkode: 9712b...458 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 På 2.6.2019 den 2.24, AnonymBruker skrev: Du kontakter selvfølgelig politiet. Det er forbudt og straffbart å kjøre under påvirkning av både alkohol og narkotika, og om man kjører når man er påvirket av Cannabis øker det risikoen for å havne i en ulykke. Cannabis svekker hjernen og de motoriske funksjonene. Man risikerer altså å skade andre mennesker som følge av at man er en idiot som bruker narkotika. Anonymkode: 9712b...458 Jeg tenkte først på politiet selvfølgelig, men man tar jo førerkortet via statens vegvesen. Derfor jeg lurer på det:) Anonymkode: 28df4...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå