AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Jeg har verdens herligste krabat på 16 måneder. Full fart hele dagen. Jeg forguder han. Men, jeg tar meg i å kjede meg enormt når helg/fri kommer. Dagen går med til å løpe etter eller bære han. Kvelden går med til matlaging, rydding og vasking... Så jeg trenger noen tips. Hva gjør dere i helgene? Anonymkode: 9f959...67e
Surriball Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Da barnet mitt var i den alderen gikk jeg mye i skogen med ungen i bæreselen, besøkte forskjellige lekeplasser, var på stranda, lekeland hvis været var dårlig, lekte inne, tok med ungen på husarbeidet, ruslet bort til en innhegning i nærheten for å se på geiter, tok bussen inn til byen og ruslet litt der før vi busset hjem... Og så prøvde jeg å ordne avtaler med kolleger og venner med barn. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 7 minutter siden, Surriball skrev: Da barnet mitt var i den alderen gikk jeg mye i skogen med ungen i bæreselen, besøkte forskjellige lekeplasser, var på stranda, lekeland hvis været var dårlig, lekte inne, tok med ungen på husarbeidet, ruslet bort til en innhegning i nærheten for å se på geiter, tok bussen inn til byen og ruslet litt der før vi busset hjem... Og så prøvde jeg å ordne avtaler med kolleger og venner med barn. Bæresele er bestilt, så den gleder jeg meg veldig til å få 👏🏻 Anonymkode: 9f959...67e
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Vi er ute så og si hele dagen. Lørdagene pleier vi å gå lang tur, ta en tur innom en lekeplass, stikke til byen, gå på cafe, shoppe litt osv. Søndagene pleier vi å dra til teknisk museum, lekeland, svømme, parker, lekeplasser etc. Vi e som oftest hjemme rundt 16, så er det middag som vi er ferdig med ca. 16.30/17.00. Leker litt rolig inne, gjemsel, musikk etc før kvelds og seng innen 19.00
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, WhisperingWind skrev: Vi er ute så og si hele dagen. Lørdagene pleier vi å gå lang tur, ta en tur innom en lekeplass, stikke til byen, gå på cafe, shoppe litt osv. Søndagene pleier vi å dra til teknisk museum, lekeland, svømme, parker, lekeplasser etc. Vi e som oftest hjemme rundt 16, så er det middag som vi er ferdig med ca. 16.30/17.00. Leker litt rolig inne, gjemsel, musikk etc før kvelds og seng innen 19.00 Samme her Anonymkode: e4a33...955
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Vi har én på 15mnd. Formiddagen pleier som regel en av oss å ta ham med ut, mens den andre ordner hjemme. Så er det god lunsj sammen, dupp på mini mens vi drikker kaffe og koser oss med avis. Etter sovingen pleier vi å dra på tur, lekeland, akvariet e.l. Søndagene er det ofte familiebesøk av en eller annen sort. Anonymkode: 6a247...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 Dyrepark og lekeplasser. Anonymkode: be4f7...2c6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Mange gode svar, tusen takk. Jeg er mye alene med minien, da mannen min sliter med sykdom. Greit å få noen tips 😊 Anonymkode: 9f959...67e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har to stk, en på akkurat to år og en på 10 måneder. Kjenner meg igjen i det med å finne på ting, og akkurat nå som de sover på skift er det ekstra vanskelig 😛 men samtidig er det ikke så mye som skal til for å glede de. Toåringen digger tangen dyrepark feks, men blir like fornøyd av å se en maurtue i skogen eller få hoppe i en sølepytt. Dermed er det kanskje mer for vår del at man føler man må finne på noe ekstra for å få dagene til å gå. Hvis dere har hage kommer man langt med sandkasse, huske, et sted å plaske med vann feks Anonymkode: 43564...eb5
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange gode svar, tusen takk. Jeg er mye alene med minien, da mannen min sliter med sykdom. Greit å få noen tips 😊 Anonymkode: 9f959...67e Lekeplasser er ganske gull. Ta med en termos med kaffe/te, litt mat og snacks og bare ta det rolig mens ungene utforsker.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Eldste er 3 år og minste er 10 mnd. Noen ganger har vi rett og slett late helger hjemme - sofakos, lager boller/vafler og drikker kakao, leker med duplo og bygger hytte. Utendørs går vi mye turer med minste i vogn. Er på lekeplasser. Drar til byen og leker i en eller annen park. Leker ved elva. Er mye hos besteforeldre som har litt mere skog rundt huset enn det vi har. Anonymkode: 23120...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå