Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #1 Del Skrevet 28. april 2005 En venninne av men tipset om at jeg kunne få noe som het friplass i barnehagen til lillegutten min. Har hatt han hjemme til nå(han er 2 år og 3 mnd) men ønsker og ha han i barnehage siden det tar sånn på for meg. Vi har ikke råd til og ha han i barnehage nå, siden økonomien er helt på bånn.. Er bare så vidt vi klarer oss hver mnd. Noen som vet noe om dette? har lett mye, men finner ikke stort. Han hadde virkeli hatt godt av og være sammen med andre barn, siden jeg ikke kjenner så mange med barn på hans alder, har heller ikke så mangen venner her. Jeg merker på han at han ville hatt det bedre i barnehage, om så bare 2 dager i uken... På toppen av det hele er jeg nå gravid med nr.2, og kjenner at det vil bli vanskelig og ta hånd om både han og babyen siden han er så avhengig av meg.. Kan noen hjelpe?? Hilsen fra en desperat mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 28. april 2005 #2 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg vet at Barnevernet kan hjelpe til med å gi deg Friplass i barnehage,og kommunnen må vel vite åssen du går frem for å få friplass i barnehagen vil jeg tro. Håper du finner ut av det!! Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå