SPOCA Skrevet 1. juni 2019 #61 Del Skrevet 1. juni 2019 Dobbel cheeseburger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 1. juni 2019 #62 Del Skrevet 1. juni 2019 7 timer siden, AndreasBR skrev: Kan få det meste med bacon... Aha! Ikke så ofte jeg er der og stort sett går det u BicMac. Kanskje det var en limited edition? Den var med bacon i utgangspunkt. Samme søren! Godt er det, de gangene man skal ha sånn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #63 Del Skrevet 2. juni 2019 Mcfeast. En gang hørte de feil og jeg fikk mcfish i stedet. Det var ikke noe godt. 😁 hadde drukket litt ja 😌 Anonymkode: 6fc45...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juni 2019 #64 Del Skrevet 2. juni 2019 Ikke så ofte jeg kjøper noe der, men blir alltid en dobbel cheese 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 2. juni 2019 #65 Del Skrevet 2. juni 2019 Chicken salsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 2. juni 2019 #66 Del Skrevet 2. juni 2019 16 hours ago, 282_NaughtySpark said: Dobbel QP eller dobbel cheeseburger, med ekstra ost... 😍 Ellers liker jeg veldig godt Chicken Premier, men den er jo nå kun et kampanjeprodukt som dukker opp med ujevne mellomrom... 😞 Chicken Premier lages med akkurat samme saus som Chicken Salsa. Kyllingpattyen på Chicken Salsa er mindre og etter min mening ikke like god, men du kan jo alltids bestille en McChicken og spørre om å få salsa og rømme isteden for mayonnaisen, så har du nesten en Chicken Premier. Chicken Premier-brødet selges dog bare under Premier-kampanjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. juni 2019 #67 Del Skrevet 2. juni 2019 McFeast! Den liker jeg best. Enten den, eller McFish. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 2. juni 2019 #68 Del Skrevet 2. juni 2019 22 hours ago, LittDiva said: Bic Mac eller så er det en jeg ikke husker navnet på med bacon😋 Utenom kampanjeburgerne (som bare dukker opp i korte perioder), så er det kun Big Tasty Bacon som har bacon. Men du kan be om å få bacon på hva som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 2. juni 2019 #69 Del Skrevet 2. juni 2019 9 minutter siden, noragrets skrev: Utenom kampanjeburgerne (som bare dukker opp i korte perioder), så er det kun Big Tasty Bacon som har bacon. Men du kan be om å få bacon på hva som helst. Da var det en kampanje burger. Den var i hvert fall kjempegod! Sausen og alt😋. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 2. juni 2019 #70 Del Skrevet 2. juni 2019 På 1.6.2019 den 15.03, AnonymBruker skrev: Har så lyst på burger, men det er så lenge siden jeg har kjøpt noe der. Hvilken burger burde jeg velge? Anonymkode: 39a40...3d2 Fiskeburgeren deres er jo god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå