Gå til innhold

Hvilken McDonalds-burger er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg er på Mc Donald. Men når jeg er der kjøper jeg alltid mc chicken.

Anonymkode: e8e6b...a93

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike idiotkommentarer.

Anonymkode: 1a69d...3cd

Hva med å forklare  hvorfor du mener det er en idiotkommentar? Du påstår vel ikke seriøst  at mcdonalds kan kalles mat? 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AndreasBR said:

Hva med å forklare  hvorfor du mener det er en idiotkommentar? Du påstår vel ikke seriøst  at mcdonalds kan kalles mat? 

Hva kaller du det?

Anonymkode: e8e6b...a93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AndreasBR skrev:

Beklager, burger lages av kjøtt. Slutt å lag ting som ser ut som kjøttprodukter om dere ikke vil ha kjøtt.. 

Jeg har ikke sagt noe om jeg spiser kjøttprodukter eller om jeg er vegetarianer. Mitt forslag var vegetarburger. 

Så om du synes at burger ikke er lagd av annet enn kjøtt, får være opp til deg.

Anonymkode: 676b7...b28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AndreasBR skrev:

Pga overskriften og det du svarer.

Du svarer på noe som ikke blir spurt om i det hele tatt. "Hvilken burger liker du best" Det er spørsmålet og du setter i gang og lager tull ut av det. Liker du ikke noen av de, så ikke svar.

Merkelig at du må ha dette forklart...

Anonymkode: 1a69d...3cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Quarter pounder eller chilli mayo 😍

Jeg er veldig glad i McDonald's. Men føler det er en helt egen "rett". Liksom, hamburger er hamburger og McDonald's hamburgere er McDonald's liksom 😅 

Mocca frappe til drikke 🤤🥰

Anonymkode: 3cf81...64c

Einig i at burger og McDonald’s burgere er to helt forskjellige ting! 

Anonymkode: 39a40...3d2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, #Rasshøl skrev:

Kan du ikke dra til Burger King? Der har de en som heter Whooper som er super god, hvis du ikke tar på majones.

Burger king er så jævlig søppel at det er kvalmende. Forrige gang jeg og endel venner var på burger king endte over halvparten av gruppen opp med å kaste maten, det var så fryktelig dårlig. 

Nå sier jeg ikke at McDonalds er en høydare, men der vet du hverfall nøyaktig hva du får hvor enn du er i verden, en helt ok burger.

Anonymkode: aec35...37a

• Liker 4
Skrevet

Burger king er så jævlig søppel at det er kvalmende. Forrige gang jeg og endel venner var på burger king endte over halvparten av gruppen opp med å kaste maten, det var så fryktelig dårlig. 

Nå sier jeg ikke at McDonalds er en høydare, men der vet du hverfall nøyaktig hva du får hvor enn du er i verden, en helt ok burger.

WHat? 👀🙈😂😂😂

BK sine burgere er jo 10 ganger bedre enn den McD søpla... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AndreasBR skrev:

WHat? 👀🙈😂😂😂

TS her; jeg synes også at McD er bedre enn BK. Har ikke BK hjembyen min, så har bare spist det er par ganger, men når jeg har gjort det har det vært så mye saus/dressing på at det har blitt litt kvalmende. 

Jeg gikk for Mc chicken og siden den ikke var så stor kjøpte jeg også en cheeseburger. Var gode begge to.

Skrevet
12 minutter siden, AndreasBR skrev:

WHat? 👀🙈😂😂😂

Nå er vel ingen av dem av noe særlig kvalitet. 

Skrevet

TS her; jeg synes også at McD er bedre enn BK. Har ikke BK hjembyen min, så har bare spist det er par ganger, men når jeg har gjort det har det vært så mye saus/dressing på at det har blitt litt kvalmende. 

Jeg gikk for Mc chicken og siden den ikke var så stor kjøpte jeg også en cheeseburger. Var gode begge to.

ååja.. Jeg bestiller alltid plain m/ekstra ost og bacon :)
Jeg synes burgerne hos BK faktisk smaker hamburger, de har tekstur, noe mcD mangler.. 
Nuggets hos BK derimot er en tragedie.. De er best hos McD synes jeg.. :)

Men, om valget stod mellom McD eller Folkets kebab nedi gata her.. Da hadde det nok blitt sistnevnte og ordentlig burger.. 

Men, det er jo bra at folk liker forskjellige ting :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Impulskontroll, eller manglende sådan. Hvordan har det seg at folk på dette internettet absolutt må ha ut av seg noe hele tiden, irrelevant informasjon som det ikke ønskes var på. 

Spørsmålet i denne tråden er hvilken burger fra McDonalds liker du?

@AndreasBR Les teksten nedenfor, så mange ganger at du forstår hva det ønskes svar på i denne tråden. 

Fra store norske leksikon. 

evne til å kontrollere trangen til å leve ut impulser, drifter, lyster eller ønsker på en sosialt upassende eller uakseptabel måte.

Anonymkode: 1b15e...21c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet i denne tråden er hvilken burger fra McDonalds liker du?

Nei, spørsmålet er "Hvilken Mcdonaldsburger synes du er best?". Å svare ingen er legitimt svar på spørsmålet, dog ikke veldig nyttig for TS.

Anonymkode: 08bd8...f40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, spørsmålet er "Hvilken Mcdonaldsburger synes du er best?". Å svare ingen er legitimt svar på spørsmålet, dog ikke veldig nyttig for TS.

Anonymkode: 08bd8...f40

ok, smarting. 

Anonymkode: 1b15e...21c

Gjest #Rasshøl
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser svært sjeldent burger, er ikke så glad i det. Men Burger King har alltid hatt bedre burgere en McD. og McD. har alltid hatt bedre fries enn Burger King. 

Annonse
Skrevet

Pleier som regel å velge glutenfri dobbel cheese-burger med ekstra bacon og uten sylteagurk. Superdigg! Kombiner med pommes frites med chilli-majones!

Skrevet
2 timer siden, #Rasshøl skrev:

Jeg spiser svært sjeldent burger, er ikke så glad i det. Men Burger King har alltid hatt bedre burgere en McD. og McD. har alltid hatt bedre fries enn Burger King. 

Det som er synd, er at BK ikke gidder å ha gode burgerbrød som er glutenfrie. BK har bare noen svette bolle-lignende burgerbrød, mens McD har gode med sesamfrø. Jeg foretrekker egentlig BK over McD, men tåler ikke gluten og da blir valget alltid McD.

Skrevet

Det er i drive-through på vei fra jobb jeg i så fall er innom. Da går jeg aldri for noe annet enn vanlig Big Mac fordi jeg ikke tør å ta sjansen på å bli skuffet.

Skrevet (endret)

Chicken McFeast er noe av det bedre de har kommet med. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Skrevet

Dobbel QP eller dobbel cheeseburger, med ekstra ost... 😍

Ellers liker jeg veldig godt Chicken Premier, men den er jo nå kun et kampanjeprodukt som dukker opp med ujevne mellomrom... 😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...