AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Toåringen vil absolutt synge krokodillesangen. Nå har jeg prøvd alle krokodillesangene jeg kan ("først så møtte jeg en krokodill", "hvis du ser en krokodille i ditt badekar" og "ti små apekatter satt oppi et tre"), men jeg får beskjed om at det er feil. Kommer noen på noen andre krokodillesanger jeg kan teste? Anonymkode: c118d...5f6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 1 minutt siden, Ginny skrev: Schnappi 😁 Haha 😂 er det en vanlig barnehagesang? Prøvde meg nå hvertfall litt på den, men tror ikke hun fikk med seg at det var krokodille der en gang 😛 Anonymkode: c118d...5f6
Ginny Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha 😂 er det en vanlig barnehagesang? Prøvde meg nå hvertfall litt på den, men tror ikke hun fikk med seg at det var krokodille der en gang 😛 Anonymkode: c118d...5f6 Jeg har ikke all verdens erfaring med barnehager, men alle tantebarna mine kan den, i den grad to-åringene kan tysk 😛 Var det første jeg tenkte på når det gjaldt krokodillesanger, synd den ikke klaffet hos dere 😊
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Arne Alligator? 😊 Anonymkode: 8300c...e2e 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Arne Alligator? 😊 Anonymkode: 8300c...e2e Denne går på repeat hos toåringen her i hvert fall😪😜 Anonymkode: 9aac1...06a
Fluffy Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Der var en gang en krokodill Som kjørte rundt i en bil Han var så tykk og fet Og spilte på trompet Og bilen var så trang Og halen var så lang At den måtte ligge på et lasteplan Eller noe lignende...
Eliza Doalot Skrevet 1. juni 2019 #11 Skrevet 1. juni 2019 (endret) Jeg synger sangen om en krokodille - orangutang - den slimete slangen og ørnen som flyr - og haren og reven og den gærne elefanten Tutu-tu-tu-tutu tu-tu-tutu-tu osv... Gjøres med bevegelser🙂 Endret 1. juni 2019 av Eliza Doalot
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #12 Skrevet 1. juni 2019 3 timer siden, Eliza Doalot skrev: Jeg synger sangen om en krokodille - orangutang - den slimete slangen og ørnen som flyr - og haren og reven og den gærne elefanten Tutu-tu-tu-tutu tu-tu-tutu-tu osv... Gjøres med bevegelser🙂 Den var det! Den kan jeg jo også 😁 takk! Anonymkode: c118d...5f6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #13 Skrevet 1. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Arne Alligator? 😊 Anonymkode: 8300c...e2e Prøvde, men var ikke den heller 😛 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dyrene i Afrika Anonymkode: e0a5d...2c5 Den heter oja oja ha ha her i huset allerede 3 timer siden, Fluffy skrev: Der var en gang en krokodill Som kjørte rundt i en bil Han var så tykk og fet Og spilte på trompet Og bilen var så trang Og halen var så lang At den måtte ligge på et lasteplan Eller noe lignende... Det er den jeg kaller "først så møtte jeg en krokodill" i HI 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne Anonymkode: 20d59...e31 "Det er den jeg kaller ti små apekatter" i HI. Bommet visst litt på antall 😂 3 timer siden, Eikenøtt skrev: https://youtu.be/ksQtQk0EN24 Den står i HI Anonymkode: c118d...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå