mwl Skrevet 2. juni 2019 #21 Del Skrevet 2. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er rutinene på dagsovinga da? Her er ikke den helt stabil hos oss må jeg innrømme. Men han tar stort sett en lur på ett par timer i 15-tiden Anonymkode: 21b3f...06b Tre-fire lurer, litt avhengig av når vi står opp. Men feks ca 11-12, 14-16, 18-19.. også våken igjen fra kl 19 til legging når han blir trøtt. Som regel ca kl 21, og innen amming er ferdig og han faktisk har sovnet er klokka blitt 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #22 Del Skrevet 2. juni 2019 Min gutt har nylig blitt 4mnd. Fra litt før 3mnd, så har vi lagt han 1830 (kveldsstell rundt 18), da han viser tegn til å være trøtt. Han sover hele natta igjennom og mer til. Jeg legger han til puppen en gang mellom kl 00-02, uten at han våkner, og sover til ca 0630 når pappa skal på jobb. Ammer igjen og vi sover videre til 08-0830. Så har han et par lurer iløpet av dagen 😃 føler meg veldig heldig ettersom jeg egentlig er et skikkelig B-menneske, vi er sovedyr begge to 😅 Anonymkode: 2dca5...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå