Gå til innhold

Begynt å slite igjen etter siste voldtekt

Anbefalte innlegg

Gjest _Novalie_
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig kategori å skrive på men fant ikke annen kategori som passet og er egentlig nå mer ute av meg og trenger sårt tips/noen å prate med.

Hei

Jeg fant akkurat siden her og vet vel igrunn ikke hva mer å gjøre eller hvor jeg skal gå men jeg er begynt igjen å slite etter siste voldtekten med veldig mye angst, mareritt osv og en av grunnene til at det er kommet opp igjen nå er fordi jeg er for tiden innlagt på Haukeland Universitetssjukhus pga mageproblemer og en av tingene de skal gjøre er blant annet klyster men der sliter jeg veldig og er vel igrunn bare livredd pga at siste voldtekten var ikke bare vaginalt men også analt samtidig og det er liksom etter det at jeg sliter veldig med å i det hele tatt sleppe noen eller noe i nærheten av rumpa mi fordi flashbacks osv. Jeg har allerede prøvd å spørre om det er mulig i narkose (tømming i narkose) siden jeg sliter så veldig med dette nå og jeg kom vel også her fordi jeg føler heller ikke at jeg har noe jeg skulle sagt uansett og det som skjer i behandling det skjer uten at jeg i det hele tatt blir hørt på. Jeg er vel bare mest redd for hva det kommer til å fremkalle når det skal skje når jeg allerede nå før behandling sliter så jævlig.

Jeg lurte vel egentlig bare på om det er noen som har noen tips og evt om det er andre der ute som har opplevd det samme som kanskje vil prate då jeg føler meg veldig alene for tiden

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell de at du har blitt voldtatt. De vil ta hensyn til det. Husk at de vil ikke gjøre deg vondt, men hjelpe deg. Noen ting er uunngåelig å gjøre, det må gjøres, men husk at intensjonene er annerledes. Stor klem, det ordner seg. ❤️ 

Anonymkode: bba77...dca

• Liker 5
Gjest _Novalie_
Skrevet

Jeg har gjort det men er likevel livredd både for smerter, flashbacks og å i det hele tatt la noen så nære rumpa mi. Vet ikke hvor mange gånger jeg har vært rastløs og ute av avd idag og bare brutt sammen nede bak på parkeringen 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Novalie skrev:

Jeg har gjort det men er likevel livredd både for smerter, flashbacks og å i det hele tatt la noen så nære rumpa mi. Vet ikke hvor mange gånger jeg har vært rastløs og ute av avd idag og bare brutt sammen nede bak på parkeringen 

Redd kommer du nok til å være uansett, men at de vet om det kan vell kanskje føles litt betryggende kanskje? Trist å høre at du har det slik. Har du psykolog? 

PS, her på forumet finnes det slemme mennesker. Slik som hen over meg. Ikke bry deg om stygge kommentarer, er ikke alle som har medfølelse for andre mennesker. ❤️ 

• Liker 4
Gjest _Novalie_
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redd kommer du nok til å være uansett, men at de vet om det kan vell kanskje føles litt betryggende kanskje? Trist å høre at du har det slik. Har du psykolog? 

PS, her på forumet finnes det slemme mennesker. Slik som hen over meg. Ikke bry deg om stygge kommentarer, er ikke alle som har medfølelse for andre mennesker. ❤️ 

Fikk noe beroligende så får håpe at den har effekt.

Har ikke psykolog nå lengre og det å skulle få henvisning til en ny en er lettere sagt enn gjort egentlig då jeg nå har prøvd å komme meg tilbake samt forhørt med lege om ny henvisning 3 ganger allerede.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell de at du har blitt voldtatt. De vil ta hensyn til det. Husk at de vil ikke gjøre deg vondt, men hjelpe deg. Noen ting er uunngåelig å gjøre, det må gjøres, men husk at intensjonene er annerledes. Stor klem, det ordner seg. ❤️ 

Dette synes jeg var et fint svar ❤️ Husk at intensjonene er annerledes. Det er viktig. Forstår frykten og angsten din. Jeg hadde følt mye på det samme. Føler med deg ❤️ Håper du kan få gode samtaler med de som jobber på sykehuset. 

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så trist. At noen kan være så syke at de voldtar noen analt. Skulle vært dødsstraff for slikt. 

Anonymkode: 8f3a4...d34

• Liker 3
Gjest _Novalie_
Skrevet
3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Dette synes jeg var et fint svar ❤️ Husk at intensjonene er annerledes. Det er viktig. Forstår frykten og angsten din. Jeg hadde følt mye på det samme. Føler med deg ❤️ Håper du kan få gode samtaler med de som jobber på sykehuset. 

Tusen takk❤️

Venter på at ene skal komme inn igjen så prøve og evt se om en kan prate først evt

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
42 minutter siden, Novalie skrev:

Tusen takk❤️

Venter på at ene skal komme inn igjen så prøve og evt se om en kan prate først evt

Hvordan går det nå?❤️

Gjest _Novalie_
Skrevet
4 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvordan går det nå?❤️

2 runde på toalettet utenom det så gärna jeg bare sovet eller prøvd å sovet. Har litt smerter i magen 

Skrevet

Ønsker deg lykke til og god bedring, er trist å høre hva du har gått gjennom. Men håper ting ordner seg ❤️, om du ønsker å snakke med noen eller trenger støtte så er det bare til å si i fra. Dersom det er noe, føl fri til å kontakte meg <33 Klem

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker deg det beste❤️

Anonymkode: b8c05...553

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til. Det som hjelper meg, er der jeg kan gjøre ting selv. Eller hjelpe til å føre. Jeg sliter med tannlege, og der må jeg ta de greiene til å ta bilder med, inn i munnen selv. Og det de gjør, må de forklare veldig godt for meg. Men jeg er og åpen om hva jeg sliter med, for jeg har flere ganger fått angstanfall i tannlege stolen. 

Anonymkode: fe399...ea5

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 timer siden, Novalie skrev:

2 runde på toalettet utenom det så gärna jeg bare sovet eller prøvd å sovet. Har litt smerter i magen 

Fikk du snakket med sykepleierne om hvordan du har det? Håper ikke du er alene nå :klem:

Gjest _Novalie_
Skrevet

Hei og takk for gode ord alle sammen.

Her går det vel dårlig egentlig og har sittet store deler av natten på toalettet og nå store deler av förmiddagen i dusjen uten at ingenting hjelper, renner hele tiden og det en tok klyster til i førsteomgang det er fortsatt noe en ikke får ut. Noen som vil ha livet mitt akkurat nå?

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg. 

Ninab82, mod

Skrevet
På 1.6.2019 den 14.03, AnonymBruker skrev:

HVa i alle dager var det den personen skrev som var stygt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Så vondt og trist at du har opplevd en slik fæl voldtekt. Og fått sterke traumer. Føler med deg. Håper at du har fått noen å prate med, noen som har lignende erfaringer som deg og som kan gi deg trøst så du ikke føler deg så alene. Håper at folk som opplever sånne traumer kan få kontakt med hverandre. 😥

Anonymkode: e9c1f...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...