Gå til innhold

Venninne liker meg bare når hun drikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har kjent i et par år. Vi har alltid flørtet, men det tok litt tid før vi hadde sex. En fellesnevner er at vi bare har sex etter hun har drukket. Det skjer aldri når hun er edru. Første gangen jeg la merke til det, styrtet hun omtrent 3 glass vin, før hun ble kosete. Før det, satt vi bare og pratet. De gangene jeg er på besøk, og hun er edru, holder hun alltid god avstand. Aldri flørting. Bare avvikende. Når jeg henter henne på byen, fest eller venninner, har hun alltid drukket. Er hun på edru-fest, får jeg ikke hente henne. Hun sier alltid nei da. 

Så hva er egentlig greia her? Liker hun meg egentlig ikke, men må drikke for å se meg med...ølbriller? Vi er godt oppi 20-årene. 

Anonymkode: 3370b...61a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aouch

Anonymkode: fcb20...f02

AnonymBruker
Skrevet

Du er reserveløsningen hennes når hun ikke finner en ONS. Enkelt og greit.

Anonymkode: fcb20...f02

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun bruker deg, sorry.

Anonymkode: b4549...089

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du? Hun har lavere standard når hun drikker, og da duger du. Er hun edru, takker hun nei. Stakkars hente, hun har nok fylleangst etter hvert ligg med deg

Anonymkode: 2fb08...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Ta testen på henne.

Neste gang du er sammen med henne i edru tilstand så forteller du henne at du har lyst på henne. Nå. Og så beskriver du hva du ønsker å gjøre med henne, og hva du ønsker at hun skal gjøre jør med deg. 

Svaret du får gir deg bekreftelse eller avkreftelse på hvor hun står i relasjonen deres. 

Anonymkode: 16f82...a42

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta testen på henne.

Neste gang du er sammen med henne i edru tilstand så forteller du henne at du har lyst på henne. Nå. Og så beskriver du hva du ønsker å gjøre med henne, og hva du ønsker at hun skal gjøre jør med deg. 

Svaret du får gir deg bekreftelse eller avkreftelse på hvor hun står i relasjonen deres. 

Anonymkode: 16f82...a42

TS: Jeg skal teste dette. Takker for svar. 

Anonymkode: 3370b...61a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror heller hun er nervøs:har litt angst. :) I fylla blir hun mer fri, edru kryper hun inn i skilpadde-skjellet sitt og er bare glad hun klarer å være venn. Har holdt på sånn selv jeg. Og hun er sikkert forelska, da blir en litt ekstra nervøs 

Metoden til a42 kan både fungere og skremme. 

Kommunikasjon funker best synes jeg, ikke råskap

Det jeg liker er heller ærlige, kule, snille folk og i en sånn situasjon ville jeg heller likt å oppleve at vi edru typ plutselig står nærme og ser i øynene til hverandre og den ene sier "du vet jeg synes du er digg også når vi ikke er på fylla ja?" - og se hva som skjer da ;)

Anonymkode: 2761f...0aa

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...