Gå til innhold

Besteforeldre som synes det er greit å daske barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ta en alvorssamtale med foreldrene mine siden de har en oppfatning om at det er greit å gi barna en dask i oppdralses øyemed. Ingen har vondt av juling det fikk jo vi mener de. Jeg fortalte dem at de ikke fikk slå barna mine- hvis de gjør det fikk de ikke passe dem. jeg var ganske bestemt og jeg tror min mor forsto og innretter seg etter de nye reglene- at hun ikke legger hånd på mine barn-

Mine eldre nieser og nevøer ble ofte passet av bestemor. Jeg lurer på hvorfor aldri de besøker bestemor og bestefar. Uansett er jeg glad for at jeg har en stemme som blir hørt. Min mor tør nok ikke legge hånd på mine barn. Jeg er familiens alfahunn. Jeg og mine barn blir lyttet til og da er alt annet underordnet Men jeg må si jeg er forbannet på at niesene og nevøene mine besøker besteforeldrene sine så sjelden. Meget egoistisk spør dere meg!

Anonymkode: e2b19...e55

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

oppdragelses*

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: c0b79...b13

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg forstod deg helt rett...men hvis dine nieser og nevøer fikk dask av bestemor så er det kanskje ikke noe rart i at de ikke besøker de så ofte...?

Anonymkode: 2793b...3f7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

At det var???

Anonymkode: ef855...5a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det var???

Å slå- slår- slo- har blitt slått- Nå blir ingen slått lenger og da er alt bra.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg forstod deg helt rett...men hvis dine nieser og nevøer fikk dask av bestemor så er det kanskje ikke noe rart i at de ikke besøker de så ofte...?

Anonymkode: 2793b...3f7

Niesene og nevøene mine er nok bare egoistiske og vanskelige.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Å slå- slår- slo- har blitt slått- Nå blir ingen slått lenger og da er alt bra.

Ts

Hvordan kan du vite at andre i familien ikke blir slått? Du har jo gitt tydelig beskjed om at dine barn ikke skal røres, kan det tenkes at andre i familien ikke har tatt den praten og opplever vold? Du kan ikke si at det er dårlig gjort av de å ikke besøke besteforeldrene hvis det er sånn at de blir slått av de

Anonymkode: 4ada7...5ba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å være så slemme mot sine egne besteforeldre de som fikk fine gaver av dem både til bursdag og jul. Fy av meg for en skam- de burde skamme seg burde de.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite at andre i familien ikke blir slått? Du har jo gitt tydelig beskjed om at dine barn ikke skal røres, kan det tenkes at andre i familien ikke har tatt den praten og opplever vold? Du kan ikke si at det er dårlig gjort av de å ikke besøke besteforeldrene hvis det er sånn at de blir slått av de

Anonymkode: 4ada7...5ba

Bla bla bla bla- Fint vær i dag dere- og deilig med sommer 😄 smiiiil smiiiiiiil STORT smiiiiil. Sønnen min er bestemort og bestefars gullunge . Det er han det så. Besøker den OFTE! 😄 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Bla bla bla bla- Fint vær i dag dere- og deilig med sommer 😄 smiiiil smiiiiiiil STORT smiiiiil. Sønnen min er bestemort og bestefars gullunge . Det er han det så. Besøker den OFTE! 😄 

Ts

dem*

Gjest Villfisker
Skrevet

Burde ikke få sitte barnevakt.

AnonymBruker
Skrevet

:skaal:

Anonymkode: 00152...eda

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Du virker ikke helt god, slik som du svarer her.. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ts

.... og ellers har du det bra? 

Anonymkode: 915aa...2fd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Du virker ikke helt god, slik som du svarer her.. 

Kanskje ikke- men velegnet tale for å frem et poeng. Slik har faktisk mange familier det. Det er slik det foregår- hos mange. 

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke- men velegnet tale for å frem et poeng. Slik har faktisk mange familier det. Det er slik det foregår- hos mange. 

Ts

Men du har jo ikke velegnet tale? Du får rett og slett ikke frem et poeng. 

• Liker 13
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

............................

Mine eldre nieser og nevøer ble ofte passet av bestemor. Jeg lurer på hvorfor aldri de besøker bestemor og bestefar. Uansett er jeg glad for at jeg har en stemme som blir hørt. ...........................Jeg er familiens alfahunn. ............

Kanskje du som tross alt er familiens alfahunn, blir lyttet til og hørt kan snakke med dine søsken, nieser og nevøer slik at de drar på besøk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Men du har jo ikke velegnet tale? Du får rett og slett ikke frem et poeng. 

Jeg illustrerer jo her at mange ikke vil skjønne - og når du ikke skjønte det så er jo alt ved det normale. Det finnes nok noen som forstår poenget mitt. Alle landets helsestasjoner og nasjonalforeningen for folkehelse burde ha en videosnutt om dette. Om hvordan det er å leve i en dysfunksjonell familie. Om maktforholdene i en familie og forskyvningen av dem.Konsekvensene. Nye folkesykdommen men skal ikke snakkes om. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har fortsatt ikk skjønt poenget ditt med tråden! 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...