Marthy Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Hei! Jeg tror valget av hund faller på storpuddel (kongepuddel) og lurer på om noen har noen gode erfaringer med oppdrettere? I hovedsak ønsker jeg meg fargen fawn (aprikos eller rød) eller hvit, men en god, sunn hund som skal brukes til bruks er det viktigste. Puddelen skal på lang sikt brukes til rallylydighet, agility, lydighet, spor og/eller andre bruksgrener, i tillegg til mange skogsturer, trekk og kløv Ønsker å nå høyt innenfor en av bruksgrenene, men det tar jeg etter hva hunden trives best med. Det vil også bli en familiehund der barn kommer i hus om noen år mest sannsynlig. Er puddelen litt treig eller kan man få en puddel med litt tempo og intensitet ved trening om det trenes opp? Har bare sett en del filmer der jeg opplever at puddelen alltid henger et hakk bak eier i lydighet osv, men kanskje bare en treningssak. Nydelige hunder iallfall 🤩 Om noen har erfaringer de vil dele med rasen er det bare å rope ut. Oppdrettere i Norge og Sverige er aktuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå