AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Er det noen som fortsatt får til det langt ut i forholdet? I starten var det på kjøkkenet, badet, ute på tur, lå jeg lenge om morgenen kunne han finne på å komme inn igjen på rommet og rå-ta meg. Merker jeg savner den biten veldig. Har vært sammen i seks år og det er kanskje to år siden sist han bare "måtte ha meg". Har tatt det opp, men han sier at det må komme innenfra. Men hvorfor gjør det ikke det da? Ikke noe svar på det. Tips? Anonymkode: 38614...39f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Ja det hender ennå, men ikke så ofte som de første årene av forholdet nei. Det har imidlertid mye med at vi har barn å gjøre. Er de ute av huset hender det fremdeles at han slår til, uventet. Digger det! Nå i uken skjedde det også med barna i hus. Han klarte ikke å vente til kvelden, og dro meg ned under et teppe i sofaen. Barna var i etasjene over, og siden de er tenåringer ser vi ofte ikke snurten av dem før vi 10 ganger har ropt at det er mat. Måtte likevel ta det litt rolig og stille, så vi hørte det dersom de kom ned trappen, og de ikke hørte oss. Synes det er deilig at han bare MÅ. Kunne gjerne ha skjedd oftere, men det er jo ikke så lett når man har barn. Vi har forøvrig vært sammen i 17 år. Anonymkode: fccf5...dd3 2
Jadzia Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Nei etter vi fikk barn er alt som heter spontanitet borte.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Tror du må bli realistisk her, dere har vært sammen i årevis. Han får ikke plutselig dyrisk lyst til å knulle deg nå, i såfall er det jo bare skuespill. Anonymkode: 92531...7b8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Lyst dør når man har vært sammen lenge nok, så går det i bølger. Slik er det bare. Elsker spontansex med fremmede selv, skikkelig kick! Anonymkode: 085d0...fd9
Gjest Impressa Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Noen få par er nok så god match på det området at de kan holde det gående med spontanitet i mange, mange år. For de fleste andre tror jeg det er en ønskedrøm å holde det gående noe særlig lengre enn hva dere gjorde og i hvert fall etter barn. Når det er sagt, han sier det må komme innenfra, men må det faktisk det? Kan han ikke for din skyld bare prøve, og se om det dyriske begjæret oppstår i situasjonen? Det KAN jo hende at den gjør det og at han får en aldri så liten vekkelse. Verdt å prøve, men da må han få vite at det er viktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 21 minutter siden, Impressa skrev: Noen få par er nok så god match på det området at de kan holde det gående med spontanitet i mange, mange år. For de fleste andre tror jeg det er en ønskedrøm å holde det gående noe særlig lengre enn hva dere gjorde og i hvert fall etter barn. Når det er sagt, han sier det må komme innenfra, men må det faktisk det? Kan han ikke for din skyld bare prøve, og se om det dyriske begjæret oppstår i situasjonen? Det KAN jo hende at den gjør det og at han får en aldri så liten vekkelse. Verdt å prøve, men da må han få vite at det er viktig for deg. Nettopp. skulle tro det - han er jo alltid kåt og klar med én gang hvis vi ruller mot hverandre og begynner å kose i senga. Synes han kunne prøve og i hvert fall se om han blir kåt av å gjøre noe spontant, men han insisterer på at det ikke er noe vits med mindre han kjenner den trangen han kjente på før. 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det hender ennå, men ikke så ofte som de første årene av forholdet nei. Det har imidlertid mye med at vi har barn å gjøre. Er de ute av huset hender det fremdeles at han slår til, uventet. Digger det! Nå i uken skjedde det også med barna i hus. Han klarte ikke å vente til kvelden, og dro meg ned under et teppe i sofaen. Barna var i etasjene over, og siden de er tenåringer ser vi ofte ikke snurten av dem før vi 10 ganger har ropt at det er mat. Måtte likevel ta det litt rolig og stille, så vi hørte det dersom de kom ned trappen, og de ikke hørte oss. Synes det er deilig at han bare MÅ. Kunne gjerne ha skjedd oftere, men det er jo ikke så lett når man har barn. Vi har forøvrig vært sammen i 17 år. Anonymkode: fccf5...dd3 Har du/dere gjort noe spesielt for å opprettholde det eller er dere bare et av de parene som har så god match? Anonymkode: 38614...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå