AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Barnet 1,5år har siste døgnet tatt seg mye til øret. Våknet på natten og hylte. Lettere varm og klengete. Virker ellers i god form. Kan ikke si det er feber. Problemet er bare at vi skal reise med fly natt til mandag. Bør jeg få det sjekket? Ser for meg at de ikke vil gjøre noe uansett og da er det ikke verdt tiden. Hva annet kan jeg gjøre enn å ha smertestillende tilgjengelig for flyturen? Anonymkode: 59f47...fb6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Kan flyturen unngås? Jeg ville tatt en en tur til legen, og dersom det viser seg å være ørebetennelse ville jeg ikke flydd. Om ikke ville jeg gitt barnet nesespray rett før dere går på flyet (ble anbefalt dette av lege selv). Anonymkode: 1b33c...e8c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Ville sjekket med lege om det er ørebetennelse. Kan huske en flytur da jeg var syv, da jeg hadde ørebetennelse som ikke var oppdaget før familien reiste. Den landingen og sirkuleringen rundt flyplassen (i «landekø») var ikke noe særlig. Anonymkode: c8a52...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå