AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Jeg slutter i jobben min 31 august og skal derfor ikke ta ut noen ferie i sommer. Jeg har fastlønn og har opptjent feriepenger i hele 2018, må bedriften uansett trekke lønn ifra utbetalingen i juni som om jeg skulle ha ferie eller er det mulighet for å få utbetalt fast månedslønn plus feriepengene uten "ferietrekk"? Vanligvis får vi i juni utbetalt feriepenger minus 5 dager, så får vi vanlig lønn når vi har ferie. Anonymkode: a76ad...f88
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Jeg fikk lønn og feriepenger utbetalt i dag, jeg skal ikke slutte 😜 Om de trekker deg for ferie du ikke skal ha nå, vil du jo få etterbetalt for det du har jobbet. Anonymkode: 81103...5bf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg slutter i jobben min 31 august og skal derfor ikke ta ut noen ferie i sommer. Jeg har fastlønn og har opptjent feriepenger i hele 2018, må bedriften uansett trekke lønn ifra utbetalingen i juni som om jeg skulle ha ferie eller er det mulighet for å få utbetalt fast månedslønn plus feriepengene uten "ferietrekk"? Vanligvis får vi i juni utbetalt feriepenger minus 5 dager, så får vi vanlig lønn når vi har ferie. Anonymkode: a76ad...f88 I de fleste firmaer er ikke det noe problem. Bare si ifra til lønningskontoret i god tid så de ikke trekker i lønn sammen med alle andre ansatte. Anonymkode: b2226...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå