Gå til innhold

Teller det negativt om dama har ligget med en svart mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal være ærlig. Om ei (hvit) dame du dater har vært sammen med en svart mann før, seksuelt eller i et forhold, plager det deg? 

Hva om hun har vært sammen med opptil flere svarte menn?

Hvorfor?

Anonymkode: 5fe2e...326

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hvis han hadde lange tånegler hadde jeg styrt unna.

Anonymkode: ee864...542

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Om du er rasistisk så vil det nok telle ganske negativt å vite at partneren din ikke er det. 

Anonymkode: 57fb7...cd3

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Det er utelukkende positivt at dama har ligget med mørke menn!

Anonymkode: 312dd...e7b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

...og hvis en mann har vært gift med ei thaidame er han uaktuel for norske damer??

Er norske damer mer rasistiske enn norske menn??

Anonymkode: a1a64...293

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du skal være ærlig. Om ei (hvit) dame du dater har vært sammen med en svart mann før, seksuelt eller i et forhold, plager det deg? 

Hva om hun har vært sammen med opptil flere svarte menn?

Hvorfor?

Anonymkode: 5fe2e...326

Plager meg hvis hun bruker rare begrep som “hvis” og “Svart” istedefor å se mennesker som individer. 

Anonymkode: 8e78e...5d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si at noen har spurt meg om etnisiteten til mine tidligere partnere. 

Anonymkode: cea41...89b

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig? Ja. Ønsker ikke å være med damer som har seg med mørke. Selv tenner jeg kun på Europeriske/hvite damer. Dette er ikke "rasisme", det har med preferanser å gjøre. Har veldig dårlig erfaring med folk fra Afrika og midtøsten også, så derfor vil jeg ikke være med norske damer som legger seg på rygg for dem.

Anonymkode: a71c1...a30

• Liker 10
Skrevet

Dersom jeg skulle ha blitt sammen med en dame igjen, så hadde hudfargen på hennes tidligere kjærester interessert meg midt i ryggen. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

...og hvis en mann har vært gift med ei thaidame er han uaktuel for norske damer??

Er norske damer mer rasistiske enn norske menn??

Anonymkode: a1a64...293

Spot on. 

De fleste damene hadde backet unna en som hadde det eller om de hadde vist han tidligere hadde kjøpt eskorte. ;)

Anonymkode: 198fb...e54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on. 

De fleste damene hadde backet unna en som hadde det eller om de hadde vist han tidligere hadde kjøpt eskorte. ;)

Litt forskjell på en afrikaner og en eskorte spør du meg. De menn som har thaidame har det ofte av en grunn, at norske damer i utgangspunktet ikke vil ha de. 

Anonymkode: 41132...84a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

When you go black, you never go back.

Hadde derfor blitt skeptisk og lurt på hvorfor hun gikk tilbake til en hvit. Må ligge en spesiell grunn bak. Det blir som en medisin-student som jobber på Rema under studiene. Så blir hun ferdig utdannet og får seg jobb som lege. Plutselig en dag er hun tilbake i jobben på Rema. Ja, det går an å trives på Rema, men de aller aller fleste ville begynt å lure fælt på hva som har skjedd.

Anonymkode: 9ad06...504

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Helt ærlig? Ja. Ønsker ikke å være med damer som har seg med mørke. Selv tenner jeg kun på Europeriske/hvite damer. Dette er ikke "rasisme", det har med preferanser å gjøre. Har veldig dårlig erfaring med folk fra Afrika og midtøsten også, så derfor vil jeg ikke være med norske damer som legger seg på rygg for dem.

SÅ KLART det er rasistisk jo! At du ikke tenner på mørkhudede selv er ikke rasisme, nei. Men utover dét, når du drar det så langt som du gjør, da er det virkelig det. 

Anonymkode: 423bb...3ba

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

And so it goes.. at KG tillater slike tråder som dette er helt på trynet.. 

Anonymkode: 3948b...54f

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: d9f57...93a

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spot on. 

Å ha vært sammen med en thaidame og å ha kjøpt eskorte er to totalt forskjellige ting. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spot on. 

Jeg tenker at damene backer ut pga kvinnesynet til disse mannfolkene, og ikke så mye at de har vært intime sammen..

Anonymkode: db461...fce

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok bedre utstyr enn deg, så klart det plager deg🤭 Men fargen har da fint lite å si, hvis du ikke dømmer folk utifra det da, noe du klarer fint i innlegget ditt, ser jeg🙄

Anonymkode: 72277...eca

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 1.6.2019 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Hva du selv tenner på, har med preferanser å gjøre. Men det er ikke preferanser å sette krav om hvem andre har vært sammen med/ligget med. At du har dårlige erfaringer med folk fra en viss grupoe, betyr ikke at alle i den gruppen er dårlige mennesker. 

Endret av pinar
Endret for sitering av ryddet innlegg
  • Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...