AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Hvilken veske hadde dere valgt? Den øverste eller den nederste? Jeg vurdere den nederste mest men vil gjerne høre hva andre liker Spør de som har interesse for slike vesker:) Anonymkode: cbb30...b53
Professor Orm Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Synes den veska er blitt så sykt mainstream så hvis jeg skulle valgt ville jeg gått for en annen farge. Av de to hadde jeg tatt den nederste 😊 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Den øverste. Skal man først investere i en Chanel-veske så bør den være så klassisk som mulig. (Ignorer eventuelle kommentarer som pleier å komme på sånne innlegg om hvor idiotisk det er å bruke så mye penger på en veske. Dine penger ditt valg, og de er tidløse og noe man aldri går lei.) Anonymkode: cffff...a6c 2
Fjollefyr Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Jeg ville valgt den nederste, fordi jeg synes den er finest.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Den klassiske. Har aldri vært så glad i (Boy). Kanskje fordi jeg husker at den ble lansert, og derfor ikke ser på den som en like stor klassiker. Anonymkode: b25f3...d46
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Ingen. De er hæslige! Anonymkode: 20d23...cf3
smalls Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. De er hæslige! Anonymkode: 20d23...cf3 Hvorfor kommentere på den måten? Du er ikke til hjelp Jeg hadde gått for den nederste. Den første føler jeg "alle" har. Men ville nok gått for en annen farge. Beige kanskje 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. De er hæslige! Anonymkode: 20d23...cf3 Blir som om jeg... ....i en tråd om kjernetemperatur lammestek må påpeke at jeg ikke ser vitsen med kjøtt fordi jeg er vegetarianer ....i en tråd om tips om hudpleie til blandingshud må påpeke at jeg klarer meg fint med vann og såpe ....i en tråd om lommepenger til femåringen skriver et innlegg om at jeg ikke liker barn Altså, bare hvorfor? Anonymkode: b25f3...d46 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Den nederste. Ikke så fan av den "buen" på den øverste. Liker mer rette linjer. Anonymkode: b1991...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå