AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Tenker ca. 60 gjester, kirke + fest med buffet, ikke noe storslått, men koselig og åpent. Noen tanker om det? Hvor mye brukte dere på bryllupet og hvor mange gjester hadde dere? Anonymkode: 4db28...ece
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Du bør først finne ut av hvor du ønsker å ha festen. Lokalet har kanskje en bestemt meny de går ut i fra. Det er ikke sikkert de er så variable på hva de vil servere. Sjekk ut det først, og så sjekker du ut prisen på hver kuvert. Det er der du bør begynne, ikke hva folk på KG brukte i sitt bryllup. Det har i prinsippet null og niks å si for din del. Hvis du skal gifte deg i en kirke som ikke er den du sogner til, så kan det også hende du må betale 2000 kr ca. for det, men den du sogner til er gratis. Så det må du også tenke på. Jeg husker ikke hvor mange gjester vi hadde, men jeg har en større slekt enn de fleste. Vi var heldige med at både svigers og mine foreldre betalte en del for gildet. Uten at vi spurte om det, selvsagt. Anonymkode: 31fbd...e9c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Brukte ca 100 000 på rundt 50 gjester, men dette var med tre retters middag og full pakke så kan helt sikkert gjøres billigere. Anonymkode: 6ebf8...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå