Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Noen som har sett det? Litt rotete & surrete...
linky Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Har ikke sett det enda nei, men kommer til å se det på mandag.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Har sett første episoden og litt av den i går. Finalen er på mandag, da skal alle gifte seg så den skal jeg nok se. Men herregud, hvis man er ute ette de gode tipsene så er det helt feil program. Personfokusert og mye rot frem og tilbake i klippingen mellom de 3 parene.
Gjest Betty Boop Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Og så gleder jeg meg veldig til å høre han danske bruden synge i bryllupet (håper vi får høre det).
tommeline Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 Hvis man skal få tips til bryllupsplanlegging er det et elendig program, men jeg syns det er ganske vittig å se på. Hun norske: Ekstremt detaljfokusert. Og det virker som bryllupsplanleggingen er en heltidsjobb. Hun svenske: Hjelp for en mor!!!! De danske: Vanvittige diskusjoner om detaljer. Men det blir jo omtrent som to bruder...
Lia Skrevet 29. april 2005 #8 Skrevet 29. april 2005 Ellers gleder jeg meg også til å høre han ene dansken synge. Etter å ha hørt ham sist, var både mannen min og jeg enige om at han nok heller burde gått for talen.
Gjest Helline Skrevet 29. april 2005 #9 Skrevet 29. april 2005 Ikke noe hjelp i det, men ganske underholdende; Et baronessebryllup i Sverige, et homsebryllup i Danmark og en lettere snobbete heltidsbrud fra Lørenskog. Ja, ja.
Miori Skrevet 29. april 2005 #10 Skrevet 29. april 2005 Må bare si at jeg nok er like detaljfrik som hun norske jeg..... Må roe det ned litt kanskje? :-)
Smashing Skrevet 29. april 2005 #11 Skrevet 29. april 2005 Jeg må ærlig si at jeg ikke stresset så mye som mange i det der programmet. Bryllup skal ikke bare være stress og så enormt detaljfokusert. Det hadde ikke jeg orket altså..
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 29. april 2005 #12 Skrevet 29. april 2005 Må bare si at jeg nok er like detaljfrik som hun norske jeg..... Må roe det ned litt kanskje? :-) Det kryr av Bridezillaer på KG... Pass dere så dere ikke møter dere sjøl i døra!
Mistyen Skrevet 30. april 2005 #13 Skrevet 30. april 2005 Jeg har ryddet litt i tråden. Diskutèr gjerne programmet, men ikke personen. Misty (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå