AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Er så lei meg. Det gjør så voldt å innse at jeg faktisk er venneløs! Før hadde jeg sykt mange venner, og jeg var faktisk ganske populær. Men etter jeg roet ned på festing, fikk samboer, og ble voksen forsvant alle, Har kjøpt oss ny leilighet og ingen av mine venner giddet å komme på innflytningsfest eller noe. Ingen har tid, og flere bare behandler meg som luft. Er gravid og søskenbarnet mitt ønsker å gjerne å holde babyshower men jeg ønsker ikke. Jeg vet at ingen vil komme, og jeg kommer bare til å bli skuffet igjen. Jeg har flere dårlige venner fra tidigere, og jeg har kuttet de ut for lenge siden. Håper jeg blir kjent med folk i barselgruppen eller noe, fordi jeg ønsker noen å prate med. Slenge meg på sofaen hjemme hos å vare prate.. Men folk gjør visst ikke det lengre. Føler at alle jeg har kontakt med kun kommuniserer via Facebook, snap shat eller andre sosiale medier, og det er bare overfladisk prat:( Jeg er liksom ikke bra nok eller noe.. Anonymkode: 27333...005 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Føler det samme. Mye facebook og sosiale medier. Savner før i tiden da man naturlig var sammen på ekte. Du kan lett får venner nå når du får baby. Da treffer du andre som har barn som kan leke med ditt barn. 😊 jeg ble også plutselig mer isolert npr jeg roer ned byturer og fikk samboer. Folk er så lite fantasifulle.. Er jo 1000 andre ting å gjøre enn å drikke seg full på byn og være trøtt en hei uke etter.... Anonymkode: a1934...762 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det samme. Mye facebook og sosiale medier. Savner før i tiden da man naturlig var sammen på ekte. Du kan lett får venner nå når du får baby. Da treffer du andre som har barn som kan leke med ditt barn. 😊 jeg ble også plutselig mer isolert npr jeg roer ned byturer og fikk samboer. Folk er så lite fantasifulle.. Er jo 1000 andre ting å gjøre enn å drikke seg full på byn og være trøtt en hei uke etter.... Anonymkode: a1934...762 Enig Anonymkode: 27333...005
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Er du ikke venn med søskenbarnet ditt? Anonymkode: b8368...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå