AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Føler meg så alene. Anonymkode: 18a93...723
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Det kan det gjøre. Både som selskap og fordi andre som er ute på tur eller i skogen med hundene sine nesten alltid vil snakke om hunder. Anonymkode: 5475c...f5f 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 klart det hjelper, 100%, jeg ønsker selv en hund. Det er et fellesskap som gjør at du får faktisk venner etterhvert. En trygg venn som alltid ser det beste i deg, ikke minst responderer deg! Anonymkode: d2ed1...237 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Det kommer an på hvordan du forholder deg til hunder eller dyr generelt. Hva føler du når du er med en hund? Anonymkode: 122b0...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 det viktigste er at du kan gi den et godt liv. jeg tror ikke hunder dekker behovet som mennesker kan. men det er nå meg. men en hund er ansvar Anonymkode: 59bd8...880 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Ja, det hjelper. Du har et levende individ som er avhengig av deg, som elsker deg, alltid er glad for å se deg, og alltid vil være med deg og nær deg. Det krever så klart en del, og legger en del føringer på livet du kan leve, men du får til gjengjeld noen som elsker deg ubetinget. Anonymkode: 77072...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 Ja. Du er dagens høydepunkt når du kommer hjem fra jobb, den er alltid blid og glad for å se deg og elsker deg ubetinget høyt. Min dilter etter oss hvor enn vi går,følger etter meg på badet, soverommet, overalt. Vil ha kos døgnet rundt, er superlett å glede- litt lek med tennisball er det beste som finnes dag ut og dag inn og du møter mange koselige mennesker på tur Anonymkode: fb83c...031 1
nirvania Skrevet 31. mai 2019 #8 Skrevet 31. mai 2019 (endret) Ja det hjelper. Det er alltid en som blir glad for å se deg, vil alltid muntre deg opp ved å leke med deg, gjøre fjasete ting og du har alltid noen å komme hjem til som venter på deg. Kos og kjærlighet, en som lytter og kanskje ikke forstår men som vil være verdens beste venn for deg. Hunder er spesielle, de forstår når vi er glade, sinte, triste. Hunden min kommer alltid og trøster meg når jeg gråter i form av å bare ligge vedsiden av meg og det er så godt. Men det er så fint å gi kjærlighet til et annet vesen som bare vil det det beste❤️ Endret 31. mai 2019 av nirvania 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå