Gå til innhold

Min kone har elsker - hjertesukk fra mannen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La det være sagt med en gang: Min kone er et fantastisk menneske som jeg elsker ubeskrivelig høyt. Vi er begge midt i livet, og har vært sammen i snart 20 år. Kommunikasjonen mellom oss er upåklagelig. Vi kan snakke om alt, er verdens beste venner, og elsker hverandre svært høyt. Vi sier det daglig til hverandre.

På tross av at jeg er sprek og trener daglig, begynte dessverre sexuallysten min å synke for et par år siden.  Motsatt har hennes  bare vært økende. Det er sikkert flere jevnaldrende par som kjenner seg igjen i dette scenariet

For drøyt halvannet år siden kom det frem at min kone ved tre tilfeller hadde vært utro bak min rygg. Jeg ble knust til tårer, men vi snakket heldigvis rolig ut om saken uten ett eneste skjellsord. Hun fortalte at det hadde skjedd på tross av at vårt forhold er bunnsolid og bra. Hun hadde ingen ønsker om å bryte ut. Jeg forstod likevel på henne at det hele munnet ut i at det føltes vanskelig for henne at jeg ikke har det samme begjæret som tidligere. På tross av at hun er sexy og nydelig, er det ofte nok med en gang i uken for min del. Det var aldri aktuelt å forlate henne. I stedet avtalte vi at hun kan treffe elskeren sporadisk, så lenge jeg vet om det. Dermed får hun opplevelsen av tilstrekkelig begjær, samtidig som forholdet varer. Det skal nevnes at vi er nærmere hverandre enn noen gang.

I sted spiste min kone og jeg hyggelig middag sammen. Hun nøt et par glass vin til maten. Deretter kjørte jeg henne til elskeren som er på hotell. Jeg har kun sett bilde av ham. Det må erkjennes at min kone har god smak.

Akkurat nå er de på hotellet. Det er en utrolig rar og bissarr tanke. Jeg er selvfølgelig full av sjalusifølelser, men trøster meg med ordene hun sa da hun steg ut av bilen: "Jeg elsker deg megahøyt!" Det er merkelig hva en kan bli "tilvent".

Mange vil kanskje tenke at hennes handlinger umulig kan innebære kjærlighet, men jeg har ingen grunn til å mistenke henne for å lyge. Dessuten er vi to om dette felles prosjektet. Hun spurte forresten i sted hvordan jeg takler å dele henne, for hun klarer ikke en gang å tenke tanken motsatt vei. Mitt svar var at forklaringen er svært dyp kjærlighet. At jeg vil henne absolutt alt godt, og unner henne det begjæret hun fortjener.  For henne fungerer det motsatt: At hun nekter meg omgang med andre er hennes form for å understreke kjærligheten. Likefullt er det to tegn på det samme: Ren kjærlighet mellom to som elsker hverandre ❤

Ingen kjenner historien. Den er nok ulik mange andres. Derfor var det godt å fortelle den her. Gleder meg til å hente henne i kveld ❤

Hilsen lykkelig mann som er sjalu i øyeblikket.

Anonymkode: a8e41...646

• Liker 15
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, det er utrolig raust av deg!

En gang i uka er jo ikke så ille heller etter så mange år. Bøyer meg i støvet for at dere klarer det!

❤️ 

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det. Jeg synes hun er svært egoistisk. 

Anonymkode: acf2f...355

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Godt vi er forskjellige for dette hadde jeg aldri godtatt. Først bryter hun tilliten tre ganger også gir du henne en belønning for handlingen. Det er jo tross alt ordene vi sier som skal vektlegges og ikke handlingen vi foretar oss. Litt som at noen dolker deg i ryggen, mens de samtidig hvisker deg i øret at "Jeg gjør dette for deg". 

• Liker 19
Skrevet

Respekt!

Tror ikke jeg hadde klart det.

Hvor lenge har dette pågått? Har dine følelser rundt dette endret seg. Blir det lettere eller vanskeligere med tiden?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til hennes forsvar skal nevnes at hun stopper med en gang jeg ikke takler det mer. Hun er langt unna en egoistisk person, men forstår at det kan tenkes slik.

Ellers ser jeg ikke på det som belønning for handling. Vi har vel funnet en middelvei som passer for oss begge. Min kone vil ha meg oftere enn jeg klarer å prestere. Så lenge hun er lykkelig, er jeg lykkelig❤

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hartroa skrev:

Respekt!

Tror ikke jeg hadde klart det.

Hvor lenge har dette pågått? Har dine følelser rundt dette endret seg. Blir det lettere eller vanskeligere med tiden?

Det er 9 gangen jeg vet om i dag. Det har pågått et drøyt år.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Til hennes forsvar skal nevnes at hun stopper med en gang jeg ikke takler det mer. Hun er langt unna en egoistisk person, men forstår at det kan tenkes slik.

Ellers ser jeg ikke på det som belønning for handling. Vi har vel funnet en middelvei som passer for oss begge. Min kone vil ha meg oftere enn jeg klarer å prestere. Så lenge hun er lykkelig, er jeg lykkelig❤

Jeg har jo da et spørsmål om hvorfor hun absolutt må ha en annen manns penis selv om hun har høyere libido enn deg? Kan hun ikke bruke en "magic wand" eller andre leketøy? Hvorfor må hun ha sex men en annen mann? 

Om hun hadde tatt opp dette med deg før hun hadde hatt sex med andre og du hadde godtatt, så hadde dette ikke vært en sak. hun gikk bak ryggen din og var utro. Hvordan hun forklarer handlingen i ettertid har null betydning. 

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hva med følelsene dine? Blir det verre eller lettere med tiden!

Når man har en slik avtale, så tror jeg det er enormt viktig med kommunikasjon og det er spesielt viktig at kona di hører på hva du har å si. I et slikt tilfelle så bør hun høre både med ørene, hodet og hjertet.

• Liker 3
Gjest Kritt
Skrevet

Sorry, tror ikke på historien. Det var noe med måten den ble fremlagt på.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hartroa skrev:

Takk for svar. Hva med følelsene dine? Blir det verre eller lettere med tiden!

Når man har en slik avtale, så tror jeg det er enormt viktig med kommunikasjon og det er spesielt viktig at kona di hører på hva du har å si. I et slikt tilfelle så bør hun høre både med ørene, hodet og hjertet.

Det har foreløpig skjedd så få ganger og med mellomrom at det er like ille hver gang, men jeg er heldigvis overbevist om at hun elsker meg høyere enn noen annen. I følge eget utsagn vil hun kvitte seg med elskeren på sekundet hvis det er fare for at mine følelser skal falme. Som du skriver er kommunikasjonen alfa og omega.

Skrevet

Det høres nesten for godt ut til å være sant. Men det er jo deres liv og valg, lurer bare på hva som skjer om hun blir forelsket?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Kritt skrev:

Sorry, tror ikke på historien. Det var noe med måten den ble fremlagt på.

Ikke noe å beklage, du står selvsagt helt fritt til å ikke tro på historien. For meg var det godt å få fortalt den. I dette sekund fikk jeg melding om jeg kan hente min kone om 30 min. Det gjør meg glad ❤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så «raus» mot henne at jeg tviler på at hun har noen respekt for deg innerst inne. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det ikke mangelen på pikk som driver henne ihvertfall. Det er framandkar hun vil ha 😜

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La det være sagt med en gang: Min kone er et fantastisk menneske som jeg elsker ubeskrivelig høyt. Vi er begge midt i livet, og har vært sammen i snart 20 år. Kommunikasjonen mellom oss er upåklagelig. Vi kan snakke om alt, er verdens beste venner, og elsker hverandre svært høyt. Vi sier det daglig til hverandre.

På tross av at jeg er sprek og trener daglig, begynte dessverre sexuallysten min å synke for et par år siden.  Motsatt har hennes  bare vært økende. Det er sikkert flere jevnaldrende par som kjenner seg igjen i dette scenariet

For drøyt halvannet år siden kom det frem at min kone ved tre tilfeller hadde vært utro bak min rygg. Jeg ble knust til tårer, men vi snakket heldigvis rolig ut om saken uten ett eneste skjellsord. Hun fortalte at det hadde skjedd på tross av at vårt forhold er bunnsolid og bra. Hun hadde ingen ønsker om å bryte ut. Jeg forstod likevel på henne at det hele munnet ut i at det føltes vanskelig for henne at jeg ikke har det samme begjæret som tidligere. På tross av at hun er sexy og nydelig, er det ofte nok med en gang i uken for min del. Det var aldri aktuelt å forlate henne. I stedet avtalte vi at hun kan treffe elskeren sporadisk, så lenge jeg vet om det. Dermed får hun opplevelsen av tilstrekkelig begjær, samtidig som forholdet varer. Det skal nevnes at vi er nærmere hverandre enn noen gang.

I sted spiste min kone og jeg hyggelig middag sammen. Hun nøt et par glass vin til maten. Deretter kjørte jeg henne til elskeren som er på hotell. Jeg har kun sett bilde av ham. Det må erkjennes at min kone har god smak.

Akkurat nå er de på hotellet. Det er en utrolig rar og bissarr tanke. Jeg er selvfølgelig full av sjalusifølelser, men trøster meg med ordene hun sa da hun steg ut av bilen: "Jeg elsker deg megahøyt!" Det er merkelig hva en kan bli "tilvent".

Mange vil kanskje tenke at hennes handlinger umulig kan innebære kjærlighet, men jeg har ingen grunn til å mistenke henne for å lyge. Dessuten er vi to om dette felles prosjektet. Hun spurte forresten i sted hvordan jeg takler å dele henne, for hun klarer ikke en gang å tenke tanken motsatt vei. Mitt svar var at forklaringen er svært dyp kjærlighet. At jeg vil henne absolutt alt godt, og unner henne det begjæret hun fortjener.  For henne fungerer det motsatt: At hun nekter meg omgang med andre er hennes form for å understreke kjærligheten. Likefullt er det to tegn på det samme: Ren kjærlighet mellom to som elsker hverandre ❤

Ingen kjenner historien. Den er nok ulik mange andres. Derfor var det godt å fortelle den her. Gleder meg til å hente henne i kveld ❤

Hilsen lykkelig mann som er sjalu i øyeblikket.

Tror du tenner på dette jeg. Og det er jo greit nok. Cuckhold er en vanlig fantasi blandt menn, dog er det de færreste som setter det til liv. Forøvrig tror jeg ikke på monogami. At man skal være med kun en resten av livet, og når en av partene mister litt lysten på nærhet så skal man holde den andre igjen også? Nei, det er ikke riktig.

Anonymkode: 8c929...967

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har foreløpig skjedd så få ganger og med mellomrom at det er like ille hver gang, men jeg er heldigvis overbevist om at hun elsker meg høyere enn noen annen. I følge eget utsagn vil hun kvitte seg med elskeren på sekundet hvis det er fare for at mine følelser skal falme. Som du skriver er kommunikasjonen alfa og omega.

For meg så virker det som at du egenlig bærer på en enorm smerte under dette prosjektet og at du egenlig legger dine følelser til side. Pass bare på at du ikke utsletter deg selv......

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du må være ekstremt raus...eller dumsnill... Er du sikker på du takler dette i lengden?

Du vil for lite, hun vil for mye... En gang i uka burde jaggu være et fint kompromiss!

Har du vært hos legen? Det er veldig mye som kan "fixes"...

Jeg har en litt dårlig følelse angående kona di, men prøver å ikke dømme.. 🤪

Lykke til!

Anonymkode: 0612c...46f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Blondine skrev:

Det høres nesten for godt ut til å være sant. Men det er jo deres liv og valg, lurer bare på hva som skjer om hun blir forelsket?

Forelskelse er min frykt også, men hun sier at det ikke vil skje, og at hun ALDRI vil bytte meg ut.

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok mer elsker, men at du skal kjøre og hente osb. En tilrettelegger for sex... Det er enten sykt, noe seksuelt du/dere tenner på eller en løgn. Som sagt i alle tider har folk valgt utroskap, men å sende melding om kom å hent meg om 30 min, det faller veldig utenfor.

Anonymkode: 5737c...75e

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...