brud 03062006 Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Hvem er det vanlig å ta med til fotograf?? Forlovere - barn?? Jeg tenkte at det bare var vi som skal ta bilder hos fotograf - og at barn og forlovere kan vi ta bilder av sammen med før - etter... Bildene vi sender ut - henger opp hjemme kommer jo uansett bare til å være av oss to?! Hva er vanlig??
Snutus Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Hos oss blir det brudepar og forlovere. Vi har ikke barn så den problemstillingen er ikke aktuell.
Tinema Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Vi skal også ha forloverne våre med til fotografen. Vi har ingen barn og heller ingen som skal være brudepiker/svenner, ellers tror jeg at det er ganske vanlig å ta dem med til fotografen.
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Trodde det var brudeparet som dro alene til fotograf?
sixx Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Det er vanlig å ta med forlovere (og eventuelle barn). Vi hadde også med forloverne (den gangen for lenge siden ). Hadde jeg skulle gjort det om igjen...så hadde ikke forloverne fått være med. Hvorfor???...jo fordi det faktisk ikke blir så veldig bra bilder når man har publikum ("Nå, må dere smile da"..."Er dere nervøse?"...osv.) Hehe...så lei jeg ble etterhvert. Det mange tenker på, er nok at forloverne gjerne får et litt større takkekort med bilde av seg selv og brudeparet...men ok da...la dem være med....få tatt forloverbildene først...og send dem rake veien til festlokalet.
Solhanne Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Vi skal ha med barna våre. Vi kan også få ta med forlovere, men tror ikke vi kommer til å gjøre det. Det blir jo hovedsakelig oss det blir tatt bilder av, men ønsker at barne skal få være med på noen. Hos vår fotograf kan vi ta med de vi ønsker, men alt koster jo ekstra penger :-)
Lia Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 Vi hadde med fotografen vår ut til lokalet der vi skulle være. Så tok hun først utendørsbilder. Etterpå stengte hun av de rommene vi trengte til fotograferingen. Vi hadde forlovere med på et bilde. Og så tok vi en liten serie med foreldre, søsken og søskens ektefeller. Ble jo litt morsomt da. Gjestene fikk velkomstdrink og frukt i de andre stuene.
prikkeline Skrevet 28. april 2005 #8 Skrevet 28. april 2005 Vi har tenkt å ha ett bilde med forlovere og så skal selvfølgelig barna våre vere med på noen bilder også. Har planer om å ta disse bildene først, og så får forloverne passer barna mens vi tar de andre bildene. Så skal vi jo ha flest bilder alene. Fotografen skal så være med til festlokalet der alle gjestene venter ute. Så tar vi et felles bildene av hele hurven (satser på fint vær )
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #9 Skrevet 28. april 2005 Jeg tror vi skal ta noen bilder inne, bare oss to. så kan utendørsbildene ha etpar med forloverne også på Vel.. hvor mange bilder er det vanlig å ta forresten?
Solhanne Skrevet 28. april 2005 #10 Skrevet 28. april 2005 Fotografen vår tar digitale bilder, så hun kommer nok til å knipse i vei, men i den ordinære pakken får vi velge ut 20 bilder som blir satt i et album. Dersom vi vil ha et større album med 6 ekstra bilder koster det 1000,- ekstra.
linky Skrevet 28. april 2005 #11 Skrevet 28. april 2005 vi skal ha med forloverne våre, og brudepiken til fotografen.
Suebird Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 Skal ha med forloverne og de tre brudepikene (vår datter og to nieser) og sønnen vår Vil veldig gjerne ha med min forlover under hele fotoseansen jeg, for det er hun som skal passe på at hår, sminke, kjole og alt annet er perfekt når bildene tas :D Barna sendes nok kjapt videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå