Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #1 Skrevet 29. august 2002 Er det kun Hennes&Mauritz som selger billige mammaklær i dette landet??? Jeg har surfet litt på nettet og den eneste norske butikken jeg kunne finne var Bittens, men den er jo svinedyr!
hegehi Skrevet 29. august 2002 #2 Skrevet 29. august 2002 Hei! Vet ikke hvor du bor og heller ikke hvordan prisnivået er i de ulike butikkene (tror H&M er de rimeligste på mammaklær). Men i Bergen finnes det ihvertfall en butikk som heter Agjato undertøy som visstnok skal ha mye mammaklær (har venninnner som har snakket om den/handlet der). Ellers kommer det opp en del treff på Gulesider.no om du søker på mammaklær
Ellen Skrevet 29. august 2002 #3 Skrevet 29. august 2002 Sjekk denne addressen: http://www.svangerskapet.no De har butikk i Kirkeveien i Oslo, men du kan også handle via internet. Masse fint!
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #4 Skrevet 29. august 2002 Og masse dyrt. Jeg gidder ikke å bruke så mye penger på et plagg jeg skal bruke i fire-fem måneder.
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #5 Skrevet 30. august 2002 Tror at både Kapphal og Lindex har mammaklær, mener jeg har sett det et eller annet sted jeg var.. Og der er det vel ikke så mye dyrere enn HM Ellers så kan du vel se om du får kjøpt noe brukt...
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #6 Skrevet 30. august 2002 Heia... Synes det utvalget som var på H&M her jeg bor, var så misserabelt, så jeg labba like godt over på Big and Beauytful avdelinga... Der var det i det minste klær med farge. Litt ihvertfall.. Lite tips det? Litle og Nurket (av fortiden ukjent alder)
Zena Skrevet 31. august 2002 #7 Skrevet 31. august 2002 Har handlet alt mitt mammatøy på HM, jeg! Selv om jeg til vanlig ikke finner så mye spennende i den butikken, så har jeg fått en helt grei garderobe de siste månedene av svangerskapet. Dessuten har jeg spart masse penger! Og de kommer godt med når seng, vogn, stellebord osv osv skal betales!! Jeg har blant annet fått brukt den hele dressen i svart som selges på HM en del ganger; den uten armer, som har omslags-knyting over magen. Til pent har jeg tatt på meg et fargerikt sjal, et halse-kjede og stilige sko, til vanlig bruker jeg en skjorte eller tynn jakke over. Så praktisk, atte. Dessuten har jeg kjøpt den overdelen med "vaffel-mønster" på magen og trompetermer; både i rødt og svart. Passer perfekt til skjørt og bukser. Siden det er vaffel-mønster på magen, så syns det ikke så godt at jeg fortsatt bruker mine gamle bukser, men som jeg ruller litt ned under magen..... Og så syns jeg det er rett og slett artig å handle på HM! Av den enkle grunn at klærne MÅ jo være feilmerket når det gjelder størrelser!! Det er vel ikke bare meg som har opplevd dere må ned en størrelse eller to i mamma-avdelingen???? Når brukte jeg xs i truser sist?????? - 30+6-
Gjest Polyanna ikke innl. Skrevet 31. august 2002 #8 Skrevet 31. august 2002 Jeg handlet basisplagg på Svangerskapet, og det var verdt hver KRONE! Spesielt buksene. Mulig det er bare jeg som rar, men H&M buksene var passe i sånn ca. 2 måneder. Før det ramla de ned, så ble de for trange. Kjøpte noen bukser på Svangerskapet som var supre fra de vanlige buksene ble tranger rundt uke 10 (luft og sånn, men før magen kom), og jeg bruker dem enda! Ikke er de slitt heller. Syns H&M klærne blir kjempefort sjaskete. Håper jo å få bruk for klærne en gang til også, så det blir jo en stund man bruker dem til sammen. Mange må også bruke mammabukser de første ukene etter fødselen. Men for å svare på spørsmålet, så er det bare H&M som har BILLIGE mammaklær. Men etter min mening får man mye mer for pengene på Svangerskapet. Polyanna, T-10
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2002 #9 Skrevet 3. september 2002 Jeg synes utvalget hos Svangerskapet var svindyrt og ikke no' mer spennende enn H&M. Har brukt klærne fra H&M i flere måneder allerede, og merker ikke at de blir mer sluskete enn andre klær jeg bruker mye! Det er også litt viktig for meg å ha et godt utvalg slik at jeg ikke går igjen i det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå