Gå til innhold

Hvordan forklare at barnefar vil ikke ha noe med gutten å gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen og ble gravid med en totalt ukjent. Like etter at sønnen min kom til verden klarte jeg å "finne" han og jeg ringte og fortalte at jeg hadde nettopp født et barn som var hans. Han ville ikke ha noe med barnet å gjøre og har heller aldri mer tatt kontakt. Nå er ungen 1 år og jeg vet at spørsmålet om pappa sikkert kommer til å komme en dag. Da vil jeg være forberedt, hva skal jeg si den dagen ungen min spør hvor pappa er. Hva ville dere sagt? Noen som har vært i liknende situasjoner?

Anonymkode: 0e281...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auch.... Så lei situasjon. Forstår godt at du blir usikker. 

Vil foreslå å snakke med familiekontoret, så du kan få litt tips om hva du skal gjøre? Fra folk som jobber med dette? 

Må være utrolig sårt for deg, dette her, og jeg går veldig vondt av situasjonen din. 

Hvor gammel er han? Har foreldrene hans tatt kontakt? Går det bra med deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sokkar skrev:

Auch.... Så lei situasjon. Forstår godt at du blir usikker. 

Vil foreslå å snakke med familiekontoret, så du kan få litt tips om hva du skal gjøre? Fra folk som jobber med dette? 

Må være utrolig sårt for deg, dette her, og jeg går veldig vondt av situasjonen din. 

Hvor gammel er han? Har foreldrene hans tatt kontakt? Går det bra med deg? 

Han er 26 år, tror ikke foreldrene hans vet om det engang.

Anonymkode: 0e281...f65

Skrevet

Du får si det som det var da. Du hadde tilfeldig ONS med en random fyr som ble til et barn.

AnonymBruker
Skrevet

Hva du skal si? At du hadde sex med en ukjent fyr på byen, og at han ikke ville ha barn. Dette har ingenting med deg å gjøre, det er ikke deg han ikke vil ha, men barn. 

Dette burde du muligens tenkt på, før du valgte å beholde?

Anonymkode: 59dab...b80

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva du skal si? At du hadde sex med en ukjent fyr på byen, og at han ikke ville ha barn. Dette har ingenting med deg å gjøre, det er ikke deg han ikke vil ha, men barn. 

Dette burde du muligens tenkt på, før du valgte å beholde?

Anonymkode: 59dab...b80

Kjennes det godt å sparke en som allerede ligger nede?

Anonymkode: a8e68...57b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...