AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Jeg er på jakt etter en hold inn truse eller korsett. Jeg kjøpte en highwaisted truse på Kappahl (Tror det var Kappahl) men eneste den gjorde var å presse alt magefettet opp til midjen. Fikk en sånn fettring rundt der. Ikke særlig pent Vet dere om en som holder inn fettet og ikke bare presser det opp? Kan være fra butikk eller nettbutikk Takk på forhånd 🙂 Anonymkode: 0659a...c33
Perelandra Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Har du prøvd å dra hold-inn buksa helt opp til under brystene? Jeg har hatt flere hold-inn bukser fra KappAhl, og vært godt fornøyd med dem, men jeg må dra dem så langt opp som mulig. Hvis ikke får jeg valker over buksekanten.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Perelandra skrev: Har du prøvd å dra hold-inn buksa helt opp til under brystene? Jeg har hatt flere hold-inn bukser fra KappAhl, og vært godt fornøyd med dem, men jeg må dra dem så langt opp som mulig. Hvis ikke får jeg valker over buksekanten. Ja, men fikk den ikke helt opp. Pga det, så ble det en fettring rundt der 🙄 Trusen var for kort dessverre. Søren Jeg er 173 foresten Anonymkode: 0659a...c33
Sokkar Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Har en hold in truse frå Cubus. Eneste er at kanten på føtta kan vere synlig i inntilsittende bukse. Har den som går ned på låret som en bokser.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 4 timer siden, Sokkar skrev: Har en hold in truse frå Cubus. Eneste er at kanten på føtta kan vere synlig i inntilsittende bukse. Har den som går ned på låret som en bokser. Hva mener du med kanten på føtta? Hmm, var mer ute etter en vanlig truse og ikke en som rekker ned på låret. Jeg går mye med tettsittende bukser, så da blir det for synlig Anonymkode: 0659a...c33
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Du må ha en truse som når helt opp til rett under puppene. https://www.zalando.no/maidenform-power-slimmers-underbukse-rosa-m9681c005-j11.html
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 57 minutter siden, SupaWoman skrev: Du må ha en truse som når helt opp til rett under puppene. https://www.zalando.no/maidenform-power-slimmers-underbukse-rosa-m9681c005-j11.html Jeg vet, men vil ikke ha sånn som rekker langt ned på låret. Føler mange hold in truser er for korte og bare presser fettet opp. Får se om jeg finner en slik truse Anonymkode: 0659a...c33
Sokkar Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med kanten på føtta? Hmm, var mer ute etter en vanlig truse og ikke en som rekker ned på låret. Jeg går mye med tettsittende bukser, så da blir det for synlig Anonymkode: 0659a...c33 Det jeg mener er at den jeg har prøvd, går litt ned på føttene. Men de andre kan være gode fordi om 😊
Ullvott Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 Triumph har et par ulike singleter med hold-inn-effekt. En med spagettistropper og dyp utringing og en med litt bredere skulderstropper. Nei, man blir selvsagt ikke tynn av dem, men de glatter ut og former slik at de andre klærne sitter penere. Gå gjerne ned en størrelse for å få litt ekstra hold. Jeg har mye bedre erfaring med disse toppene enn med de dødsvonde hold-inn-trusene som man bare blir i dårlig humør av, som er håpløse å få pent på seg igjen når man har vært på do, og som føles som de skal rulle ned når som helst, for å etterlate en mega-bilring som i alle fall ikke er mye flatterende.
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, men vil ikke ha sånn som rekker langt ned på låret. Føler mange hold in truser er for korte og bare presser fettet opp. Får se om jeg finner en slik truse Anonymkode: 0659a...c33 Hvis jeg tar på meg en hold-in truse som stopper rett under rumpa, får jeg et kjempesøkk der strikken går inn. Men ser de selger mye av disse trusene, kan ikke skjønne at de skal være fine på noen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 Huff, usikker på om jeg skal ha truse eller sånn singlete. Det er jo ikke billig akkurat. Viktig at trusen er høy nok, ellers får jeg bilring🙄🙄 så stygt og lite flatterende. Kanskje jeg skal gå for sånn singlete. Da er jeg safe 👍 Anonymkode: 0659a...c33
GjestSiden2006 Skrevet 14. juni 2019 #13 Skrevet 14. juni 2019 Du må kjøpe noen å håpe du finner noe du liker. Skulle ønske de førte Spandex her til lands. De virker bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå