Jens Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Har nå sett alle episodene. Ja, kan være enig i att det kanskje har vært en 5 hendelser som har vært litt spennende, men den resterende tiden har det jo ikke skjedd noen ting!Hvorfor syns dere det er en spennende serie?Hva er det som er så overnaturlig??Er skuffet over serien.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Trenger ikke være over-spennende for å være interessant. Bare se på serier som glamour og hotel cæsar, de bare går og går og går uten noe som helst spenning, akkurat som LOST bare at LOST har en bedre underholdningsverdi.
aline Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 må si meg delvis enig. jeg synes forøvrig den er "spennende" i den forstand at jeg synes det er spennende å se hvordan ting utvikler seg, hva skjer liksom med disse folkene når de er der lenge nok, hvem er disse andre som allerede har kidnappet ei og nesten drept han andre tjommien. jeg er nysgjerrig på hva det er som får dem til å se sine verste mareritt/drømmer. så sånn sett synes jeg den er spennende/interessant. men når folk sitter og snakker om at de hyler og skvetter og synes den er spennende som i skummel spennende, så henger ikke jeg heller helt med. for det er da stort sett ikke det. ett par hendelser har gjort at jeg skvatt litt, men langt ifra spennende/skummelt/nervepirrende.
Arkana Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Enig med deg. Kan ikke forstå hva folk ser i den serien. Jeg synes ikke den er spennende i det hele tatt.
Malou Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Jeg synes det er spennende å bli kjent med alle de forskjellige figurene i serien. Jeg synes også det er spennende å finne ut av hva som skjuler seg på øya, hva med den franske damen og Ethan? Hvorfor styrtet flyet ned, det var vel neppe tilfeldig? Nei jeg hverken skvetter eller er redd hele tiden, men jeg synes da allikevel det er har vært en del skremmende hendelser. Men så skal det vel ikke så mye til å skremme meg da. Synes forøvrig serien er kjempebra, men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt, både om de vil se den og om de liker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå