AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Noen som har tips til konkrete merker og modeller? 🙂 Har prøvd noen slike "mom"-jeans som er videre i lårene og som svinger ganske mye inn på toppen, det er digg! Mens andre blir rett og slett alt for store i livet når lårene passer... Regner med det er flere som har samme problem, enten det skyldes naturlig kroppsfasong eller trening! Levi's har også en del jeans som sitter fint på meg, av de som går høyere opp (Mile high, 721, 724), mye på grunn av at de har så mye stretch. Anonymkode: 93be6...266 1
Rowan Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Dessverre ikke. Da jeg gikk med jeans ga jeg bare rett og slett opp med å finne noen som passa begge steder. Jeg sydde bare inn midja på jeansen i stedet for.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Har lest at mange kjøper jeans herfra: https://www.fashionnova.com/collections/jeans Jeg bruker nesten aldri jeans fordi de enten er for stramme rundt lårene eller rumpen, eller for løse rundt livet. Så frustrerende. Kjøpte Gina Tricot - Molly highwaist og synes den satt veldig fint på, så jeg måtte kjøpe enda en. Nå har jeg gått ned i vekt så lårene mine er mindre, men du kan jo sjekke den modellen ut. Jeg har kjøpt jeans fra Zara og Pull&Bear for noen år siden. Velger alltid stretchy modeller. Anonymkode: d7a9e...e9e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har samme kroppsfasong, anbefaler levi's ribcage. Kommer an på klesstilen din da, den er som en mom jeans bare tightere og finere etter min mening. Aldri hatt en bukse som passer så bra Anonymkode: a2da1...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå