Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Min beste venninne har begynt å festrøyke. Røyket litt på fest hver helg i et par mnd nå. Men forrige helg hadde vi jentekveld og da røyket hun 3 sigaretter i løpet av kvelden. I tillegg røyker hun de som er lange, Marlboro Gold 100. Hun sier hun bare festrøyker, men nå røyket hun også edru, hun kalte det «festlig lag»...

Jeg håper ikke hun begynner å røyke fast:/

Noe jeg bør gjøre? Ender vel opp med å begynne å røyke selv også hvis dette fortsetter, vi henger sammen hele tiden.

Jente 18 

Anonymkode: 52908...12c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så mye du får gjort med der. Men trodde virkelig dagens ungdom var litt mer opplyst om skadene ved røyking. 

Anonymkode: f85e5...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du ende opp med å røyke? Du har vel din egen vilje. 

Anonymkode: e9823...8ac

• Liker 15
Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg bør gjøre? Ender vel opp med å begynne å røyke selv også hvis dette fortsetter, vi henger sammen hele tiden.

Du bør ikke begynne å røyke! 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jente 18 

Hvorfor i all verden skulle det skje? Du har fri vilje, og du er ikke 4 år.

Anonymkode: 1895c...be9

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Min beste venninne har begynt å festrøyke. Røyket litt på fest hver helg i et par mnd nå. Men forrige helg hadde vi jentekveld og da røyket hun 3 sigaretter i løpet av kvelden. I tillegg røyker hun de som er lange, Marlboro Gold 100. Hun sier hun bare festrøyker, men nå røyket hun også edru, hun kalte det «festlig lag»...

Jeg håper ikke hun begynner å røyke fast:/

Jente 18 

Jeg synes det er ganske modig å begynne og røyke jeg, - ihvertfall i 2019.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg har viljestyrke, men det er vel ikke sånn at en har sluttet å bli påvirket i 2019! Jeg skal uansett ikke begynne, men se bort ifra det og svar ordentlig heller...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo jeg har viljestyrke, men det er vel ikke sånn at en har sluttet å bli påvirket i 2019! Jeg skal uansett ikke begynne, men se bort ifra det og svar ordentlig heller...

Viljestyrke er å gjøre hva en selv vil og ikke hva alle andre vil at en vil.

Røyking er frihet og røking fører til lavere kroppsvekt. Røyk lukter godt og røyker sender signaler om at her er en ungdom som "ikke hører på mammaen sin" så man kan tolke det litt erotisk ladet også. Jeg elsker unge jenter som røyker, for det er noe uskikkelig over det hele.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, waco skrev:

Viljestyrke er å gjøre hva en selv vil og ikke hva alle andre vil at en vil.

Røyking er frihet og røking fører til lavere kroppsvekt. Røyk lukter godt og røyker sender signaler om at her er en ungdom som "ikke hører på mammaen sin" så man kan tolke det litt erotisk ladet også. Jeg elsker unge jenter som røyker, for det er noe uskikkelig over det hele.

Hvor gammel er du? Kan se for meg du liker venninnen min da! Hvordan kommer du inn på erotikk her?

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skal du ende opp med å røyke? Du har vel din egen vilje. 

Anonymkode: e9823...8ac

Jeg festrøyket i 10 år, ingen av mine venninner startet med det.

AnonymBruker
Skrevet
På 31.5.2019 den 13.47, bettsa skrev:

Jeg festrøyket i 10 år, ingen av mine venninner startet med det.

Åja så bra da! Har du sluttet med festrøyking nå da? Var du også sånn som røyket i sosiale sammenhenger og ikke bare med alkohol?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja så bra da! Har du sluttet med festrøyking nå da? Var du også sånn som røyket i sosiale sammenhenger og ikke bare med alkohol?

Slutta å røyke for mange år siden. Røyka kun med alkoho i sosiale sammenkomster . Jeg jobbet i utelivsbransjen på 90 tallet før røykeliven kom i 2004 så jeg følte at alle røyka på den tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...