AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Hei! Noen tips til disputasgave til en studievenn? På forhånd takk!!! Anonymkode: 00531...2fc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Har samme problem selv. Har liksom ikke landet på noe bra. Blomsterert tror jeg personen får nok av den dagen. Og så har jeg lyst til å gi noe mer personlig, men har ikke kommet på noe helt enda Anonymkode: 6d845...abd
Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Jeg gav min venninne en sånn kostbar kjøkkenmaskin som disputasgave. Jeg visste hun ønsket seg en. Hvorfor. Fordi en sådan ting er en like viktig milepæl som å holde bryllup og få barn og bør anerkjennes av omgivelsene.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 4 timer siden, O.G. skrev: Jeg gav min venninne en sånn kostbar kjøkkenmaskin som disputasgave. Jeg visste hun ønsket seg en. Hvorfor. Fordi en sådan ting er en like viktig milepæl som å holde bryllup og få barn og bør anerkjennes av omgivelsene. Jeg ville gjerne kjøpt en slik type gave. Men denne personen har god råd og mangler ikke slike ting. Så jeg står litt fast. Synes det er litt kjedelig å spørre rett ut om hun ønsker seg noe, det er jo liksom ikke en bursdagsgave. Men jeg har god tid til å tenke meg om da. Anonymkode: 6d845...abd
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 En flaske champagne. Anonymkode: 67582...082
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Hva med et halskjede eller noe? Noe som symboliserer å komme i mål etter hardt arbeid Anonymkode: b8154...a5a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 Hva slags studie? Kansje det kan hjelpe oss å komme på ideer. Anonymkode: 2de38...cbe
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Jeg fikk Norwegian gavekort på min disputas, og det syns jeg var kjempeflott! Kan jo gå sammen med noen og spleise. Du bestemmer selv beløp. Ellers er andre typer gavekort også veldig fint, feks hvis personen er glad i bøker - gavekort på Norli, er hen glad i konserter/opplevelser - gavekort på billettservice/kino osv. Anonymkode: 9a8df...04b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå