AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Skal vi være enige i at røyk smaker langt bedre enn det lukter? Før jeg selv begynte å røyke syntes jeg det luktet så vondt, men etter at jeg begynte selv synes jeg faktisk at det ikke gjør noengang å sitte sammen med flere som røyker, det gjør meg liksom ikke noe. Det både lukter og smaker godt når man røyker selv på en måte... hva synes dere?:) Hilsen Jente 24 Anonymkode: 7cccc...44f
Million Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 (endret) Jeg pleide å synes det, ja. Det lukter av en eller annen grunn surt og fælt av sneiper, men å røyke smaker noe helt annet. Å slå seg ned i en stol på verandaen og ta en røykepause etter middag var herlig! Men heldigvis klarte jeg å slutte for 8 år siden, og har spart tusenvis av kroner hvert år på det Og lungene mine er nok glade! Endret 31. mai 2019 av Million 1
Ariel95 Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Helt enig! Før jeg begynte å røyke skjønte jeg ikke at det kunne være godt pga lukten, men røyk er utrolig godt og jeg synes det også lukter godt når jeg røyker selv:) 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Det gjorde det en god stund, men etterhvert smakte det ikke godt lenger. Mange sier det samme, men de fortsetter allikevel. Slutta for 8 år siden, og synes at røyk lukter enda verre nå. Lukten av sneiper er helt for j........ Anonymkode: a16c9...193 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Syntes ikke det smakte godt. Glad jeg slutta. Anonymkode: 0d427...0b7 1
MortenMinstelønn Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 (endret) På 31.5.2019 den 8.10, AnonymBruker skrev: hva synes dere?:) Jeg synes ingenting om det da jeg aldri har røyket. Men jeg har en sigarettvits:) For noen år siden opplevde jeg at flere spurte om jeg hadde fyr, lighter etc på en festival. Da lånte jeg to sigaretter av en venninne og ventet på neste person som skulle spørre meg. Det tok en time men endelig spurte noen meg; Unnskyld, har du fyr? Jeg gjemte ansiktet i to sekunder og puttet de to sigarettene foran fortennene og plutselig stirret alvorlig på hun og sa; Nei, men jeg har sigarettenner! Litt barnslig, men husk det ble servert alkohol.. Hun lo i det minste:) Ok. Dette var mitt bidrag til traad. Endret 1. juni 2019 av MortenMinstelønn 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 2 minutter siden, MortenMinstelønn said: Jeg synes ingenting om det da jeg aldri har røyket. Men jeg har en sigarettvits:) For noen år siden opplevde jeg at flere spurte om jeg hadde fyr, lighter etc på en festival. Da lånte jeg to sigaretter av en venninne og ventet på neste person som skulle spørre meg. Det tok en time men endelig spurte noen meg; Unnskyld, har du fyr? Jeg gjemte ansiktet i to sekunder og puttet de to sigarettene foran fortennene og plutselig stirret alvorlig på hun og sa; Nei, men jeg har sigarettenner! Litt barnslig, men husk det ble servert alkohol.. Hun lo i det minste:) Ok. Dette var mitt bidrag til traad. Not funny Anonymkode: 5f6bd...b5b
MortenMinstelønn Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Not funny Du må kjøpe mer humorkrem på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå