Gå til innhold

Høres dette rart ut ang sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med en mann gjevnlig i ca et år. Er ikke forelsket eller noe i han, men vi har fått god sex. 

Egentlig ikke min type mann, men er snill. Jeg velger å ha sex med han istedenfor å ikke ha sex i det hele tatt. Høres det rart ut? 

Trodde egentlig ikje selv jeg kunne ga sex uten følelser, men allikevel tror jeg jeg ville reagert dersom han ikke ville mer, men om det er sexen eller han vet jeg ikke. 

Måtte bare lufte dette. 

Anonymkode: eb8b7...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt normalt ut

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke rart. Det som er rart er at ingen av dere har fått føleser for hverandre etter så lang tid. Her er dessverre alltid en av oss som får føleser for den andre med å ha sex jevnlig over tid. Synd for det ødelegger for bra sex.

Anonymkode: a1b59...72c

• Liker 1
Skrevet

Med en liten fortid som uproff eskortegutt, tenkte jeg det samme, jeg gav blaffen i hvordan de så ut, men oppvartet heller de som dronninger, jeg gjorde alt som måtte til, for at de skulle få en hel fantastisk opplevelse.

Min oppfatning var at jenter som ikke var så vakre, knullet vettet av meg fordi det var så sjeldent de fikk sex av andre. Noen begynte å gråte, for at det var så himmelskt flott å bli elsket, ikke av orgasmen men av ren glede.

Å ja, noe av de beste knullene er fremdeles slik idag, synet av ei jente som virkelig kommer, er det vakreste jeg ser❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en følelse for han, men ikke at jeg ville vært sammen med han som kjærest f.eks. Og han kommer til å bety noe for meg om det ender evt når. 

Anonymkode: eb8b7...978

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en følelse for han, men ikke at jeg ville vært sammen med han som kjærest

Du minner meg om ei jente jeg traff på ladehammeren. Hun ville ikke at vi skulle bli kjærester, men knullkompis var greit. Vi hadde sex et hellt år og ingen av oss var på jakt etter kjæreste heller. Jeg skjønner fremdeles ikke forskjellen? For meg var hun jo bare et vanvittig deilig skoleår...

Skrevet
14 timer siden, Påfugl skrev:

Høres helt normalt ut

Helt normalt👍

Gjest MyzTeri
Skrevet

Helt normalt.

Det er bare tull at man utvikler følelser med alle FFs. Ikke alle er likedann. Sex trenger nødvendigvis ikke å være noe hellig som foregår på kammerset mellom ektepar med mamelukkene på og lyset av i misjonær. Det er så mye gøy å finne på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...