AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jeg gifter meg til sommern, og jeg vet av flere grunner at utdrikningslag er rett rundt hjørnet. Planleggern i meg ønsker å være så forberedt jeg kan på ting jeg kanskje kommer til å glemme foruten pakkelista jeg kanskje får i hånda dagen jeg blir "henta". Så, alle bruder der ute som har hatt utdrikningslag, HVA var det du skulle ønske du hadde i sekken/veska i ditt utdrikningslag? I min gjeng er det i tillegg vanlig å overnatte. Anonymkode: 0c39d...57d 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Et enkelt skift, ihvertfall undertøy, sokker og t skjorte. Tannbørste, sminke, deodorant og annet du føler er nødvendig ved overnatting. Tlf lader. Anonymkode: 477db...9c3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Jeg skulle ønske at jeg hadde vasket håret mitt før utdrikningslaget (håret mitt blir fett fort). Ble shanghaiet om morgenen på en slackedag og måtte bli med med en gang. Synes det er fælt å se bilder fra dagen da jeg hadde fett hår. Anonymkode: 0e70a...923
Blingblingtahei Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske at jeg hadde vasket håret mitt før utdrikningslaget (håret mitt blir fett fort). Ble shanghaiet om morgenen på en slackedag og måtte bli med med en gang. Synes det er fælt å se bilder fra dagen da jeg hadde fett hår. Anonymkode: 0e70a...923 I så fall ville jeg hatt med tørrshampo! 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 Jaa, absolutt! Tørrshampoo er med! Anonymkode: 0c39d...57d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 På 31.5.2019 den 9.09, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske at jeg hadde vasket håret mitt før utdrikningslaget (håret mitt blir fett fort). Ble shanghaiet om morgenen på en slackedag og måtte bli med med en gang. Synes det er fælt å se bilder fra dagen da jeg hadde fett hår. Anonymkode: 0e70a...923 Jeg har vært forlover tre ganger og aldri i verden om bruden ble dratt rundt ufresh. Gøy å overraske noen men det finnes grenser. Anonymkode: e9b22...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Jeg fikk litt tid til å pakke når jeg ble henta til mitt utdrikningslag. Vil anbefale klesskift, evt kjole til utover kvelden, toalettsaker og børste, evt pass😉 Anonymkode: 7d5a1...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå