AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Hvordan egentlig ekte kjærlighet oppstå, hvis ikke man er homofil? Anonymkode: 7ce9b...d1b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Fordi man har en vagina eller en penis så betyr ikke det at man har en spesifikk personlighet. Det er ikke sånn at alle menn er like og at alle kvinner er like. Det er helt sykt at jeg faktisk må forklare dette til noen, men. Og så er det også sånn at man ikke trenger å være helt lik på alle punkter for å kunne bli glad i hverandre. Og det er heller ikke sånn at kjærlighet oppstår fordi man er lik. Man kan finne noen man er veldig lik uten at man blir tiltrukket av eller blir forelsket i. For meg personlig er det viktig at en person jeg kan se for meg å være sammen med deler de viktigste interessene med meg og har likt verdenssyn og syn på oppdragelse av barn og mye sånt. Jeg synes ikke akkurat at det er så få menn som deler mine interesser, heller tvert i mot er det veldig mange flotte menn som deler mine interesser Anonymkode: 26ba9...400 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Dette ligger under seksualitet, så da antar jeg at du mener at kvinner og menn ønsker så forskjellige ting seksuelt. Vi har ikke det problemet i vårt forhold iallefall. Jeg er med på det han vil og omvendt. Av og til er det mest for meg, og av og til mest for ham, men det aller meste liker vi begge to. Har nytelse av begge to. Anonymkode: fbf0e...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå