Gå til innhold

Blomsterpottene mine...

*Kaisa*

Anbefalte innlegg

..synes jeg begynner å bli ganske kjedelige. Har ca 10 stk ifra samme serien "Corona" fra Amoramica. Har hatt de i en del år nå så jeg tenkte jeg ville bytte de ut. Har pusset opp stua og fått en lys fin stue, men blomsterpottene står der like gamle, stygge og grønne. De er jo i ubrent keramikk så det skulle antagelig ikke være så vanskelig og gi de en ny look. Problemet er at jeg mangler fikse ideer.... :klø:

Jeg vet rett og slett ikke hva som bør gjøres med de, bare at noe må gjøres. Pottene i selg selv er ganske fine men de passer ikke inn. Etter å ha pusset opp mer eller mindre hele huset så hadde det vært greit å kunne gjenbruke litt...

Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett i et program en gang at de spayet blomsterpotter med en krakeleringsmaling på boks. Det ble faktisk veldig fint, så fikk de et helt nytt utseende. den malingen får man jo i utrolig mange forskjellige farger, også lyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pandureo har mange fine forskjellige typer maling, bl.a. noe som heter stenmaling og krakelerings-maling m.m. Får katalog, og der står følgende internettadr.: www.pandurohobby.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde for et par år siden STÅL-dilla. Så kjøpte inn 1 liter med 'børstet stål'-maling og malte alle blomsterpottene mine! De ble kule og passer fortsatt inn idag! 1 liter med sånn maling koster litt over 100 kr bare...(mener det er Butinox-maling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...